Bloed verlies

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu ca. 6 weken zwanger en heb al 1,5 week af en toe bruine afscheiding. Sinds gister middag ook licht roze bloedverlies en zojuist weer. De verloskundige zei maandag dat zolang het niet op een menstruatie lijkt ik me nog geen zorgen moet maken, uiteraard maak ik me wel zorgen. Veder heb ik ook sinds 1,5 week buikkrampen. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? </p><p> </p>

hoi CBCW, Ik zou toch aandringen om langs te mogen komen als ik jou was... ik heb dat ook gehad bij mijn vorige zwangerschap bij 8 weken, bleef bij mij ook bij bruinverlies en toen bleek dat het hartje al anderhalf week niet meer klopte.. was bij mijn lichaam dus een teken dat het niet goed was..Misschien is dit bij jou niet het geval hoor! maar zou toch even wat harder aan de bel trekken voor de zekerheid!

Hallo JorienH,

Wat verdrietig om te horen, toen ik dinsdag belde zei ze dat als ze nu een echo zou maken ze niks zou kunnen zien. 
Ik denk dat ik straks toch maar weer ga bellen omdat het juist meer wordt en niet minder. 

Terug
Bovenaan