bloed verlies

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben vrijdag 14 december naar 18 jaar gestopt met de pil en maandag tot vrijdag netjes ongesteld geworden. Zaterdag en zondag nergens geen last van gehad, geen bloed verlies tot vanochtend. Sinds vanochtend verlies ik weer iets bloed, oud bloed en heb ik iets last van steekjes links in mijn onderbuik. Dit heb ik nog nooit gehad en normaal bij mijn menstruatie heb ik nooit klachten. </p><p>Hebben meer dames hier last van gehad naar het stoppen met de pil? Is dit ontpillen?</p>
 
Ja kan zeker ontpillen zijn. Ik heb ook zo lang aan de pil gezeten en mijn lijf heeft mij goed voor de gek gehouden.. ze zeggen dat je pas echt gestopt bent vanaf het moment dat je de pil eigenlijk weer had moeten slikken. Ik zou zeggen,wacht rustig af.. je lichaam gaat weer zoeken naar haar eigen cyclus..zonder hulp van de pil.. je dagen kunnen korter gaan worden..of juist langer..soms veeeel langer.. schrijf het voor jezelf even op wanneer je menstrueerd en hoe het eruit zag.Ik heb nooit echt een normale bloeding gehad..altijd gemengd met oud bloed..en niet veel..na 9 maanden zwanger geraakt.Succes!!!
 
[quote quote=10147300]ze zeggen dat je pas echt gestopt bent vanaf het moment dat je de pil eigenlijk weer had moeten slikken.[/quote]Ik had afgelopen zaterdag (22-12) officieel weer moeten beginnen.[quote quote=10147300]schrijf het voor jezelf even op wanneer je menstrueerd en hoe het eruit zag.[/quote]Dat doe ik via een app.[quote quote=10147300]Ik heb nooit echt een normale bloeding gehad..altijd gemengd met oud bloed..en niet veel.[/quote]Ik heb altijd 1 dagen gemengd met oud bloed en daarna alleen bloed, dat was vorige week ook zo.     
 
Met dat ik nooit een normale bloeding hebt gehad bedoelde ik na het stoppen met de pil.. tijdens de pil was het bij mij ook altijd normaal..
 
Terug
Bovenaan