bloed verlies

Hallo allemaal. Ik ben zeven weken zwanger en heb afgelopen weekend bloed verloren. Niet zo veel alleen als ik naar de WC ben geweest en ik had buikpijn alsof je ongesteld word en krampen. Ik heb nog geen verloskundige maar ik was zo bang dat ik een had gebeld. Zij vertelde mij dat ik een miskraam ga krijgen.......Maar nu bloed ik niet meer. Ik heb bij elkaar een avond en een ochtend gebloed.En nu voel ik me gewoon weer goed buikpijn is weg en ik bloed niet meer. Wie heeft die ook meegemaakt. Is het zo dat als je een miskraam krijgt dat je achter elkaar blijft bloeden? of kan het ook stoppen en dan later weer verder gaan?De dokter zegt dat ik moet afwachten maar ik word helemaal gek.
herkent iemand dit??

groetjes iemand die gek word
 
Hallo
Ik snap heele rg goed dat je nu geweldig in de zenuwen zit.
Ik weet ook uit ervaring wat je nu doormaakt.
Ik heb precies het zelfde gehad en ik heb wel een miskraam gehad.Ik had ook een beetje bloedverlies en was ook gelijk in paniek de dokter zei dat het nog alle kanten op kon.Ik moest het maar even aankijken en als ik na een paar dagen weer een test deed en deze was nog steeds positief dan was er niets aan de hand.
Toen ik mijn eerste controle had in het ziekenhuis bleek toch dat de vrucht was afgestorven.
Toch hoeft het voor jou niet zo te zijn, het kan zijn dat je lichaam er nog niet aan gewend is dat je zwanger bent en dat je een soort pseudomenstuatie heb, of dat er een kleine irritatie zit aan de binnenkant van je vagina dan kan je ook bloed verliezen.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en laat even weten hoe het afloopt.
Ik leef met je mee.
liefs miranda
 
Hallo Zwangertjes

Ik ben 6 weken zwanger en bloed nu 6 dagen. Ook inclusief kleine stolsels. Morgen ga ik naar een verloskundige en zij zal gaan kijken hoe of wat. Ik voel me nog wel zwanger, pijnlijke borsten en onderin trekt het. Ik heb geen krampen gehad. Maar echt vréselijk!! die onzekerheid dan! Ik hoor verschillende dingen. Gèk wordt ik ervan. Ik vertel morgen de uitslag!
lieve groeten, Jeannette
 
Ik zou als ik jou was vragen om een echo. Dan is heel makkelijk te zien of er wat aan de hand is en zo weet jij wat er gebeurt en hoef je niet ongerust te blijven!

groetjes, mar (26,5 weken)
 
Hallo zwangertjes....wederom

Ik ben vandaag naar een verloskundige geweest. Ze heeft geen vruchtje kunnen vinden en ze wil dat ik volgende week terugkom maar heeft gezegd dat de kans miniem is dat ik toch nog zwanger ben. Huilbuitje gehad maar.......ik kan zwanger worden!! Dat vind ik al een hele zegen. Het bloeden (nu de 7e dag) wordt ook minder. Maar ik voel me wel leeg, moe en van t veld geslagen. Ik had al zoveel van de zwangere symptomen <: )
Maarja, het afstoten van een vruchtje is niet voor niets. De natuur verstaat zijn vak. Maargoed, degene die dus begon over dit onderwerp.....EIS dat je onderzocht wilt worden. Zeg dat je gek wordt etc etc. (is natuurlijk ook echt zo) Met 7 weken kunnen ze via een vaginale echoscopie al wel iets zien. Dus....
Kop op, en ik zal voor je duimen!
Liefs Jeannette
 
Hallo zwangertjes

Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest en helaas, het vruchtje is waarschijnlijk toch afgestorven. Ben er een beetje raar van. Een leegte opeens.
 
haallo dames ( ik ben degene die gek word) dank je wel allemaal voor jullie reacties ik ga morgen naar het ziekenhuis voor een echo.
ik ben zeeeer zenuwachtig ik laat jullie wel weten wat de uitslag is.
En voor miranda ...had je ook stolsel enzo ?? want ik heb geen stolsel verloren?
en jeanette ik vind echt rot voor je hoor. sterkte!

groetjes liy
 
Terug
Bovenaan