bloed verlies

a.s donderdag was ik 6 weken zwanger
s avonds voor het slapen gaan ben ik een klein beetje helder bloed verloren.
schrok me rot gelijk de dokter gebeld maar die zei afwachten
daarna niets meer het was echt maar een veeg.
volgende ochtend verloskundige gebeld die zei ook afwachten.
het hartje is nog niet goed hoorbaar
mijn echo is nu wel verzet naar 6 juli i.p.v 13 juli dus toch een week eerder.
spannend even afwachten
ik hoop echt niet dat het fout is
 
Als het bij een veegje blijft is het niet zo erg misschien is er een adertje gesprongen of harde ontlasting gehad.Als je het nog een keer heb gewoon weer bellen naar de vk.
 
Hoi,

Ik ben nu 7,5 week zwanger en nu 2 keer opgeschrikt door een hevige bloeding.
Beide keren was het 's nachts en dan echt helderrood bloedverlies, ik vond het een flinke hoeveelheid. Aangezien ik al 2 miskramen heb gehad hiervoor, was ik er dus ook nu van overtuigd dat het zo zou aflopen.
Echter tot op heden is er nog steeds een kloppend hartje en is het wrs toch een innestelingsbloeding.
Het hoeft dus niet direct te betekenen dat het mis is! Hoop dat je daar wat aan hebt.
 
Ik had precies hetzelfde, donderdag was ik 6,5 week en toen een beetje bloedverlies en nu nog een heel klein beetje bruine afscheiding.... echt heel irritant. Donderdag mijn echo, dus echt spannend!
 
Hey hey, succes met je echo alvast. Nog een weekje en dan weet je het. 6 weken is ook wel ERG vroeg om al heel duidelijk een hartje te horen. Bij mijn zus was het pas hoorbaar met 7 weken en 4 dagen. ZIj had van te voren ook al een echo gehad (ivm miskraam in verleden)......

Dus vooralsnog..... denk dat het helemaal goed komt ;)

Succes en sterkte

liefs
 
Terug
Bovenaan