bloed verloren

Ik heb gisteravond nadat ik gemeenschap heb gehad bloed verloren! Het was helderrood en het drupte eruit. Na een paar keer afvegen stopte het gelukkig. Vanochtend had ik bruine afscheiding (oud bloed?)
Ik ben nu bijna 9 weken zwanger. Moet ik mij ongerust maken??? HELP
 
Hoi anoniem,

Ik zou toch even contact opnemen met de verloskundige. Het kan een gesprpongen adertje zijn doordat je gemeenschap hebt gehad maar het kan ook niet goed zijn met het kindje. Ik wil je niet bang maken hoor maar om je onzekerheid weg te nemen zou ik contact opnemen met de verloskundige en vragen of er een echo geregeld kan worden zodat je meer zekerheid hebt. Groetjes
 
Ik ben het met anoniem hierboven eens, het kan heel goed een gesprongen adertje zijn (dat hoor je wel vaker) maar voor de zekerheid zou ik als ik jou was toch eventjes contact opnemen met je vk en om een echo vragen.

Groetjes en veel sterkte, jane 40+5
 
Ik heb het zelf ook gehad. Je baarmoedermond is tijdens je zwangerschap heel goed doorbloed en daarom kan het bij de minste aanraking zijn dat je wat bloed verliest. Ik schrok me ook rot hoor toen ik het zeg en heb ook de verloskundige gebeld. meestal is er niks aan de hand maar laat je maar even op je gemak stellen. Sinds dien wil mijn man niet meer vrijen want hij is bang dat het slecht is gggrrrrr!!!!! De veloskundige vertelde me dat je 24 uur na een kleine bloeding geen gemeenschap mag hebben en dat het daarna geen kwaad meer kan. Ik heb het gevraagd waar m'n man bij zat maar helaas....hij durft nog steeds niet.

Liefs, Ank
 
Sinds ik zwanger ben (9 weken) is mijn huid met name mijn borsten en buik vreselijk droog. Na het douchen smeer ik me altijd goed in met olie en/of
creme maar dat helpt helemaal niets.
Kent iemand dit euvel en wat er aan te doen? B.v.d.
 
Terug
Bovenaan