bloed verloren

Jeetje...schrok me rot na het kartsdiner de 25ste. Ik kwam thuis en moest (zoals al 100x die dag) plassen. Toen ik klaar was zag ik tot mijn grote schrik helder rood bloed. Ik was me echt rot geschrokken. Toch de HAP gebeld, die zeiden dat het opzich geen kwaad kon. Zondag voor de zekerheid toch ook de IVF arts nog gebeld, ook die zei dat het vaker bij ruim 6 weken voorkwam en dat ik me nergens druk over hoef te maken. Het bloed werd zondag ineens ook donkerder, dus oud bloed.
Nou...toch wel erg spannend hoor! Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot het donderdag is en ik de eerste echo krijg.
Zijn er meer vrouwen die bloedverlies hebben gehad en waarbij er niets aan de hand was?
 
ya anna ik heb het ook gehad nu zit in de 14e week ik had ook paar dagen lang afscheiding met bloed maar toch niks gebeurt het is heel normaal alleen als je maar geen buikpijn hebt dan is er niks aan de hand dusss ik hoop dat je je nu wat beter voelt

success reey
 
Hoi hoi,

Ik heb dat helaas ook gehad. Oud en nieuw bloed. Ik adviseer je om de verloskundige te bellen en vragen of je zo snel mogelijk terecht kan. Bij mij was het helaas mis. Ik hoop dat het bij jou beter uit pakt! Ben trouwens nu weer opnieuw zwanger ;).

Heel veel succes en bij twijfel gewoon altijd je verloskundige bellen.

Groetjes Danielle
 
Hallo!!
Ik heb er ook last van gehad... bij mij in de zesde en achtste week. In de zesde week 3dagen 'alleen' wat rood/roze slijm, met de afscheiding mee en alleen 's ochtends met afvegen en met de achste week eerste dag wat helder bloedverlies (schrok er ook heel erg van) en toen een aantal dagen wat oud bloedverlies. Geen pijn in m'n buik!!! zolang je geen stolsels verliest, zit het nog goed, zei de verloskundige tegen me. Na vier dagen geen bloed meer gezien. Met tien weken een prachtige echo gehad!! Met een klein bewegend kindje!! :~D
Maar als je twijfelt idd de verloskundige bellen, stress is niet goed voor je kindje!! en ook niet voor jou!
Ik hoop dat alles goed blijft gaan en je een fijne zwangerschap mag hebben!!
Groetjes Maris
 
Lees ik het goed ben je dmv IVF zwanger geraakt.
Ik namelijk ook en ik had hetzelfde in week 6,7,8 helderrood bloed verloren,zonder krampen.
Bij IVF schijnt 50procent van zwangere vrouwen hier last vante hebben.
Best veel dus.
Ik ben inmiddels 18wk zwanger en heb het na de 8ste week ook niet meer gehad.

Gr. Wonder2011
 
hoi wonder2011,

niet alleen bij ivf, het schijnt bij 50% van de zwangere vrouwen bloedverlies heeft tijdens de zwangerschap.
maar zolang het inderdaad niet meer wordt of gepaard met buikpijn dan is er (vaak) niks aan de hand
 
Ik heb het bij mijn tweede ook gehad, het kan een innetstelingsbloeding zijn geweest. Ehm, bij mijn twee miskramen had ik ook geen buikpijn... Maar probeer je geen zorgen te maken. Succes bij de echo donderdag.
 
Ik heb inderdaad geen buikpijn gehad. Zelfs niet een beetje. Alleen al sinds mijn zwangerschap dat zeurderige gevoel in mijn onderbuik van het groeien en verweken van de weefsels. Ik heb ook geen bloedverlies meer gehad. Maar fijn om te lezen dat er meer vrouwen zijn die bloedverlies hadden zonder dater iets aan de hand was...maar het moet nu gauw donderdag worden. Ik ben zo nieuwsgierig!!
 
Terug
Bovenaan