bloed wezen prikken..

A

Anoniem

Guest
belde mijn huisarts ivm moe duizelig misselijk, negatieve getest, wat het dan kon zijn voel me niet prettig erbij.moest ik gelijk bloed laten prikken op een traag werkende schildklier???????had ik nog nooit van gehoord!

volgende week de uitslag ben benieuwd...

liefs

klopt als je veel moe , duizelig, misselijk etc... bent gaan ze vaak kijken of je een traag werkende schildklier hebt...hebben ze bij mij een paar jaar geleden ook gedaan...aangezien ik toen niet met zwanger worden bezig was...
ik had het overigens niet, was oververmoeid...
Maar goed misschien was de test niet goed?
je weet maar nooit...

eerst maar even uitslag afwachten...hoop dat je goed nieuws krijgt...

liefs

Ik heb een traagwerkende schildklier. Ik gebruik hier medicijnen voor en het gaat nu prima.
Ik liep bij de gyn voor een onregelmatige cyclus. Toen moest ik bloedprikken en zo zijn ze erachter gekomen. Mijn cyclus is na het starten met de medicijnen een stuk regelmatiger. Ongeveer 5 weken met af en toe een uitschieter.
Is ip niets ernstigs, alleen vervelend.
Bij mijn zwangerschap moet ik wel extra gecontroleerd worden, omdat je vaak meer medicatie nodig hebt in die periode.
Heel veel succes! Hopelijk is het niets.

Hey Petra,

Balen van je negatieve test!
Sterkte met afwachten tot de uitslag van de huisarts. Heeft hij geen bloedtest gedaan om een zwangerschap vast te stellen (of lees ik je berichtje verkeerd?)

In ieder geval veel sterkte met wachten. Ik hoop dat alles oke is.

Liefs Lisette

nee geen bloedtest voor zwangerschap gedaan..negatief testen in niet zwanger en hij vond het niet nodig dit ook mee te nemen in bloedtest...

het stomme is ook dat ik nog niet ong ben en ook niet het gevoel heb dat ik t ga worden..

maar ja zien het allemaal wel word er een beetje moe van heb ook ff potje zitten huilen vanmiddag..voel me niet lekker...
heb het idee dat je niet altijd serieus genomen word door mensen...

xx

Heey meis,
Wat vervelend nu allemaal!! Hopelijk test je gauw positief of word je ongi, dan kun je iig weer verder. Heb zelf ook zo'n onderzoek gehad. Bij mij was het een te laag Hb gehalte. Veel sterkte meid!!

Liefs ciomama

pff en dan moet je nog een week op de uitslag wachten. vreemd dat ze niet meteen mee willen testen of je zwanger bent. is toch een kleine moeite voor hun. maar ja doktoren daar kan ik ook nog wel een boek over schrijven.
hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt en als je even stoom af wil blazen kan dat altijd hier hoor

Terug
Bovenaan