bloed

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Afgelopen vrijdag had ik (ongeveer) mijn eisprong. Natuurlijk hebben we rondom deze tijd veel geklust, maar nou liep ik maandag tegen iets raars aan. Ik verloor wat bloed bij het plassen en dinsdag ook weer (weet zeker dat het geen ongesteldheidsbloed was). Was heel helder rood.
Weet iemand wat dit is?

Liefs, Es

het kan een innestelling bloeding zijn,dat is meestal helder van kleur en je verliest maar een klein beetje bloed,dus nog even je ongesteldheids datum afwachten,en wie weet ben je zwanger.In ieder geval veel succes.

Hoi Es,

Zoals anoniem hierboven zegt kan het inderdaad een innestelingsbloeding zijn...alleen denk ik dat het wel wat vroeg is hiervoor. Het eitje doet er in ieder geval een week over voordat het bij de baarmoederwand is en gaat zich dan innestelen. Maar je weet maar nooit.

Hoop inderdaad dat dat het is geweest dan mogen we je misschien over een 1,5 week wel feliciteren.

Succes met afwachten, Roos

Hallo Es,

Ik had hetzelfde de 8ste dag na mijn eisprong een lichte bloeding.
Daarna over...ik was er in eerste instantie ook van overtuigd dat mijn ONGI te vroeg had doorgezet. Maar na die bloeding begon ik ook rare steken in mijn onderbuik te voelen....en ja hoor op mijn NOD getest en zwanger....dus misschien heb jij ook dat geluk.

Ik wens je veel succes....en als het raak is zie ik je misschien op het april-forum!

Dankjewel voor jullie reacties! In mijn omgeving wordt er vaak een beetje moeilijk over gedaan als ik weer met een dergelijke vraag kom, dus.... ik ben erg blij met dit forum!

Liefs,
Es

He Hallo
Ik heb precies hetzelfde krijg eerst mijn eiersprong en na een dag of 2 a 3 verlies ik een beetje bloed.
Bij mij is het bloed donker dus wat dat inhoud???
Heb dit al 3 maanden elke maand ben nu 6 maanden gestopt met de pil en begin nu wel te balen dat ik nog niet zwanger ben.

Terug
Bovenaan