Bloed

<p>Hi,</p><p>Ik ben ongeveer 5 á 6 weken zwanger. Maar nou had ik vorige week dinsdag heftige buik pijn (zie menstruatie) en ik bloedde als een malle.  Toen had een een echo gehad en was er wat te zien. Dus niks aan de hand </p><p>Maar nu bloed heb ik weer buikpijn en bloed ik licht en ik moet a.s woensdag weer voor een echo .... Help!</p>

Ik heb al een paar zwangerschappen achter de rug (wel maar 1 kindje en nu 34 weken zwanger)
Het kan 2 richtingen opgaan.
- eerste zwangerschap had ik geen bloedverlies, toch op 16 een missed abortion vastgesteld
- tweede zwangerschap heb ik van week 6 tot week 10 veel bloed verloren en ging ik uit van een miskraam. Ik had ook heel zware krampen --> gezonde zoon van 2 nu
- derde zwangerschap tot 8 weken alles in orde, dan een zware bloeding en dan zeg ik ook echt heel zwaar. eerste echo was nog ok, week nadien ging het fout doordat de bleoding de vruchtzak had beschadigd
- deze zwangerschap van week 6 tot week 13 wekelijks bloedverlies en krampen! Toch ben ik nog steeds zwanger.
Je ziet het kan twee richtingen opgaan. Hou de moed erin, maar hou ook rekening met eventueel slecht nieuws. Wel goed dat je snel bij je VK terecht kan

Ik zou me niet te veel focussen op die testen. Die kunnen verschillen afhankelijk van hoe geconcentreerd je urine is.
Morgen weet je meer, ik hoop dat je goed nieuws krijgt!

Ik heb zondag op maandag heel veel krampen gehad en ook veel gebloed incl stolsels. Ik ben bloed nu nog steeds, alsof ik nooit zwanger ben geweest en nu gewoon ongesteld was. De VK zei dat ik een miskraam heb gehad, maar 100% zekerheid kan pas de echo van volgende week donderdag geven. 
Als je de VK nog niet hebt gebeld, zou ik dat wel doen! Beter 1x teveel dan te weinig.

Ik heb vanaf vanmorgen flink wat bloed.
Ook van de huisarts te horen gekregen dat mijn HCG waardes zijn gedaald. Dus een miskraam.. Misschien een tip voor jullie om hier ook bloed voor te laten prikken? Indien je echo nog ver weg is. De bloedtest kan dan zeker duidelijkheid geven.
Ik heb morgen mijn echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is of dat curratege nodig is.
Ik hoor dat het bloed bij jullie niets zorgwekkends is! 
Heel veel succes en geluk.

Terug
Bovenaan