bloed??

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen, ik heb een vraag??
even in het kort: ik ben al 2 jaar bezig om zwanger te raken maar het wil maar niet lukken!! ik heb al twee zwangerschappen gehad!! en daar uit heb ik een dochtertje van 4,5 jaar!
maar nu heb ik deze maand wel hele rare dingen meegemaakt!!
vorige week woensdag op de dag dat ik mijn ei "zou" hebben heb ik wat buikpijn gehad en bloed verlies! nou dat kan he want het is daar allemaal aan het rommelen!!
maar nu vandaag weer wat bloed verloren,( sorry) en ook al een paar dagen afscheiding in mijn onderbroek?? en inderdaad ik heb iedere maand buikpijn na mijn eisprong ongeveer maar bloed verloren nog nooit!! en het is geen liter natuurlijk maar echt een " vlaag" bloed zeg maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen!
wie heeft dit ook wel eens meegemaakt , is dit normaal of zou het dan deze maand dan toch eindelijk na 24 maanden raak zijn?? ik weet het , je kan alleen maar afwachten maar dat is nou net het moeilijkste en daarom zoek ik nu effe wat steun bij jullie!!
nog een paar daagjes?? 14 maart is mijn NOD ( als ik een cyclus tel van 29 dagen) dus het zou nu wel een innesteling kunnen zijn zeggen ze op baby brabbel!! dat zou nu vandaag of morgen moeten gebeuren!! oooh wat eng en zenuw slopend allemaal!!
nu ga ik echt stoppen met zeuren!! alvast kei bendankt voor het luisteren,
doei doei xxxx wendy

Hallo,

Ik zit met precies hetzelfde. 14 maart mijn nod en zondag eerst wat afscheiding met roze en maandag 1 dag gebloed alleen niet zoveel, wel veel buikpijn, nu is het weer over.

Zullen we dan zowaar aan de beurt zijn of is dit bij mij ontpillen...

Succes, ik duim voor je

Hai,

Ik heb dit dus ook, gisterenmorgen en vanmorgen had ik ook weer nadat ik naar de wc geweest ben bij het afvegen een behoorlijke veeg rood/bruin. Verder heb ik soms op de dag wat bruine afscheiding.

Volgens de calculator op zwangerschapspagina.nl was gisteren mijn innesteldag, uitgaande van mijn gemiddelde cyclus.

Als dit een innestelingsbloeding is hoe lang kan die dan duren? en hoe heftig kan dit zijn?

Veel liefs
Nataly

Hoi,

Ik herken dat wel, heel af en toe wat bloedverlies tijdens de eisprong. Kan een ovulatiebloeding zijn. Ik heb het ook wel eens.

Van internet geplukt, twee oorzaken van bloedverlies rond de eisprong::

1. je kunt rond de ovulatie een klein beetje meestal helder rood bloedverlies hebben als gevolg van de grote hromonschommeling die dag.
2. De plek waar het eitje uit de eierstok is gekomen kan wel eens iets bloeden. Dit geeft waarschijnlijk de ovulatiepijn. Een enkele keer is die bloeding wat heviger: dan wordt dat oo een ovulatiebloeding genoemd.

Gr,
Maria

hoi hoi,
ik weet het niet hoe lang het kan duren maar ik heb het nu twee keer een beetje gehad?? snap er allemaal niks meer van we wachten maar gewoon af! meer kan ik nu toch niet doen!! heb nu wel weer buikpijn dat kan toch nog niet voor mijn ong zijn?? moet ik pas volgende week woensdag worden??
voor   degene die ook 14 maart NOD hebben hebben jullie ook buikpijn ofzo??
wat een ellende he??
ik hoor graag van jullie?

veel liefs wendy

Jullie zullen het niet geloven maar ook ik heb vandaag donkerbruine afscheiding. En mijn NOD is................14 maart. Volgens 'de berekeningen' zou het een innestelingsbloeding zijn.

Het zal toch niet................

Liefs Kids
1e ronde na miskraam

Ik heb het nu voor de 4e keer en en begint bij mij meestal met bloed/bruin 3 dagen na mijn eisprong. Ik weet precies wanneer mijn eisprong is omdat ik ovulatietesten gebruik. Dit is wel raar.

hoi meiden

Ik zit met hetzelfde als jullie, heb ook al vanaf zondag buikpijn en had die dag iets bloedverlies, daarna niet meer.Maar mijn NOD is 16 maart, en heb steeds het gevoel dat ik ongie word.Je hebt steeds hoop en dan lees je bv dat je ook een late eisprong kun hebben, dus.....aaaahhhhh, een beetje frustrerend!! we wachten maar rustig af succes allemaal!! groetjes chantal

Terug
Bovenaan