Bloed??

<p>Dag danes,</p><p>ik moest afgelopen maandag ongesteld worden maar was het nog niet. Ik heb een clear blue test gehaald want wilde het gewoon zeker weten en inderdaad er stond zwanger 1-2 weken. Vandaag bloed ik hoe ik altijd bloed als ik ongesteld ben. Heb een test gehaald van action en etos en die geven beide negatief aan. Snap er helemaal niks van.. iemand ervaring?</p>

[quote quote=10316401]En als je nog een CB test doet?[/quote]
Misschien doe ik dat straks en anders morgen.
Misschien zijn er nog meer dames met dezelfde ervaring?

Het kan een vroege miskraam zijn, waardoor de twee laatste testen negatief zijn, maar het kan ook zo zijn dat het een onschuldige bloeding is, en je nog steeds gewoon zwanger bent.
Zoals Girafje zegt, test nog eens met een CB test, dat is het beste vergelijkingsmateriaal. Elke test heeft weer een andere gevoeligheid, dus bij twijfel is het altijd slim om dezelfde test te gebruiken, danweet je zeker dat het verschil niet aan de test zelf ligt.
Succes!

[quote quote=10316404]Het kan een vroege miskraam zijn, waardoor de twee laatste testen negatief zijn, maar het kan ook zo zijn dat het een onschuldige bloeding is, en je nog steeds gewoon zwanger bent. Zoals Girafje zegt, test nog eens met een CB test, dat is het beste vergelijkingsmateriaal. Elke test heeft weer een andere gevoeligheid, dus bij twijfel is het altijd slim om dezelfde test te gebruiken, danweet je zeker dat het verschil niet aan de test zelf ligt. Succes![/quote]
Ik denk zelf miskraam?
dankjewel!

[quote quote=10316410]Kan 2 kanten op gaan. Bij een miskraam kun je ook nog steeds positief testen. Ik zou na de bloeding nog eens testen.[/quote]
Het is heel gek het voelt alsof ik gewoon ongesteld ben. Ik denk dat ik nog even wacht met een thuis tot na de bloeding inderdaad. 

Terug
Bovenaan