Bloed

Hallo allemaal,

Ik ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger..afgelopen vrijdag nog een mooi echo gezien met een beweeglijke baby.
Nu ga ik net plassen en bij het afvegen had ik ineens bloed. Het was helder rood en na een paar keer afvegen ook weer weg. Heb verder geen buikpijn of iets. Moet ik mezelf zorgen maken? Of is het iets onschuldigs? Ga sowieso even de verloskundige bellen maar dacht misschien hebben meer vrouwen hier ervaring mee?
 
Net gebeld met de verloskundige en die zegt gezien we vrijdag een goeie termijn echo hebben gehad ik me niet heel veel zorgen hoef te maken. Wel even in de gaten houden natuurlijk. Vind het allemaal maar eng!
 
Fijn dat je een goede termijnecho hebt gehad!
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook af en toe wat helderrood bloedverlies gehad en dat vond ik ook heel spannend. Maar de vk legde uit dat je baarmoedermond heel goed doorbloed is en dat het dus heel normaal kan zijn. Ik heb het een keer na gemeenschap gehad, maar ook een keer zomaar. Ook ken ik meer zwangeren die veel vaker (onschuldig!) bloedverlies hebben gehad en nu een klein hummeltje hebben rondlopen. Dus het kan er ook gewoon bij horen!

Inmiddels ben ik 39 weken zwanger en aan het wachten tot de kleine zich aandient. ☺️

Ik zou me niet druk maken (makkelijker gezegd dan gedaan), maar als je vk had getwijfeld, dan had ze dat echt wel gezegd! ❤️ Sterkte en een fijne zwangerschap toegewenst!
 
Terug
Bovenaan