Bloed

Hoi Meiden,
Geen vraag over de baby, maar één over mezelf. Ik ben bijna 11 weken geleden bevallen en sinds de bevalling heb ik twee keer met mijn man gevreeën; de eerste keer 8 weken na de bevalling en de tweede keer na 10 weken. Maar wat nou zo gek is, en daar gaat mijn vraag over; het bloed steeds. De eerste keer deed ook zeer op verschillende plaatsen (zowel op de rand als van binnen). De tweede keer deed minder zeer, maar het bloedde weer. Ik weet niet waar het bloed vandaan komt. Het is niet veel en het houdt snel op. Is het iets dat over gaat naar mate we het vaker doen (mijn man heeft zo niet zo veel zin;-)), of moet ik langs de huisarts?

Nogal een intieme vraag. Ik hoop dat ik die hier mag stellen en ben benieuwd of er meiden zijn met dezelfde ervaring. Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes,
Daantje
 
Heb hetzelfde meegemaakt hoor. En ik denk dat het vanzelf wel overgaat. Ik heb er nu geen last meer van. De eerste keren was ik zelf ook wat onzeker. Nu is dat niet meer zo. Je bent dan wat gespannen en dat gaat ook weer over.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad. Zeker omdat je weet dat je niet de enige bent.

groetjes
 
Ik had het ook en omdat ik te gespannen ben en een beetje bang.
Nu gebruiken we glijmiddel en gaat het erg goed en voel bijna geen pijn meer.

groetjes joyce mama van Mara
 
Ook ik heb er last van gehad.

Ik was in het begin heel erg gespannen en bang en onzeker over mezelf en daar door ook minder opgewonden en deed het dus pijn en had ik ook iets bloed verlies.

Maar naar een paar goede gesprekken met mijn partner en gewoon stug volhouden is het vanzelf over gegaan en heb ik nu nergens meer last van.

veel succes.
 
Hai Daantje,

Heb je hechtingen gehad? Ik ben na de bevalling nog in de OK gehecht omdat ik naast de knippen ook nog behoorlijk ingescheurd was. Tijdens de nacontrole bleek dat ik wondvlees (wildvlees) had. Dit kon vanzelf overgaan. Je raadt het al, hier heb ik tijdens "de daad" ook behoorlijk last van gehad en ook bloed verlies. Ik ben weer terug naar het ziekenhuis geweest en met twee keer het aanstippen gaat het nu goed! Op alle fronten!

groetjes,
Mieke
 
Terug
Bovenaan