bloed??

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Vandaag kwam ik terug van   mijn werk en mijn vriend en Luuk waren allebei thuis.
Mijn vriend vertelde dat hij Luuk even in bedje had gelegd,maar dat hij niet wilde slapen en dat hij een beetje gespuugd had in zijn bedje.
Toen ik hem vanavond in bed ging leggen zag ik dat het geen spuug was,maar bloed...niet zo heel veel..maar toch!
Het zat ook aan zijn knuffel..hij stopt die altijd in zijn mond..is erg zacht en aangezien Luuk zijn 5e en 6e tandje doorkrijgt vind hij dat lekker.
Ik heb nog zo goed als mogelijk in zijn mondje gekeken maar kon niks raars ontdekken.
Verder is hij opgewekt en heeft niet echt last volgens mij van die tandjes..hij kwijlt aleen heel veel en stopt alles in zijn mond.
Moet ik me zorgen maken,of zou het bloed van een tandje komen??

Liefs,Swinnie

Ja, dat kan. Als hij op zijn knuffeltje gebeten heeft, kan het zijn dat zijn tandje net doorkwam. Dat kun je dan nog niet zien in zijn mondje, maar dan bloed het toch heel even. Ik heb het een keer bij Lotte gezien.

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Dankje voor je snelle reactie.
Ik ga er ook maar van uit dat het daardoor komt,heeft eigenlijk ook geen zin om me zorgen te maken,hij maakte en hele vrolijke en opgewekte indruk namelijk.

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan