Bloed...

Net naar de WC geweest, trof ik opeens een beetje oud/bruin bloed aan.... Zit meteen in de rats, pffff.... Als t maar geen voorbode zal zijn van nóg een mk! Wel een beetje steekjes, maar niet erg vervelend of zo.... Mn humeur is redelijk matig nu!

Ahh jeetje hoeveel weken ben je nu ? Kan heel goed zijn dat het instellingsbloed is, ook is je baarmoeder beter doorbloed waardoor makkelijker vaatje kan knappen zolang het geen helder bloed is en niet gepaard gaat met heftige buikkrampen is er meestal niks aan de hand. Maar ik begrijp heel erg goed dat je gelijk zorgen maakt, moed houden en het komt goed ik duim voor je !

Tjonge, snap dat je humeur ver te zoeken is nu en je behoorlijk ongerust bent. Zoals Ziana al aangeeft is oud/bruin nog een goed teken, evenals het ontbreken van heftige buikkrampen. Ik hoop dat dit ook uit zal blijven voor je. En als je ongerust blijft, gewoon vk bellen, daar zijn ze voor!

Tx voor jullie reacties... Ik ben nu 6+1wkn, dus zal geen innesteling zijn. En ik weet wel dat t niet persé een slecht teken is, maar helaas was dat tot nu toe altijd wel t geval bij mij....
Ik wacht t maar gewoon af, volgende week vrijdag moet ik sowieso naar de gyn. Als t een mk zou zijn kan hij er ook niks tegen doen! Maar dank voor t duimen, hopelijk helpt t!

He get daar zit je niet op te wachten.. zoals al gezegd is als het alleen een beetje oud bloed is en je geen buikkrampen heb zeggen ze dat je je geen zorgen hoeft te maken.. helaas is het bij mij de vorige keer wel zo begonnen.. ik hoop dat het bij jou niks is.. maar als je je echt zorgen maakt kun je ook eerder om een echo vragen he! Good Luck ga voor je duimen.

Liefs

Hoi!
Ik ben anderhalve week lang bloed verloren, wel kleine beetjes soms ook vers. Nu is het helemaal over. En voel me vreselijk zwanger, heel erg moe, misselijk, vergeetachtig, kramp in mn tenen, honger enz enz. Ik hoop voor je dat t bij jou ook meevalt!!! Het is zo naar en onzeker als je bloed verliest. Dat is veel erger dan beroerd zijn.
Sterkte!!
Liefs Jeany

Hoi!

vraag je huisarts voor een Hcg bloed onderzoek, dit doe je 2 keer..begin en eind van de week, zo kan je huisarts zien of je Hcg gehalte gestegen is. Is dit het geval is er geen sprake van aanzettende miskraam, maar van innesteling bloedingen...

sterkte!

Terug
Bovenaan