Bloedarmoede

Hoi Meiden,

Gisteren heb ik de uitslag gekregen van mijn bloedonderzoek. Mn gevoel zat goed..heb nog steeds last van bloedarmoede. Ik ben met mijn bevalling meer als 2 liter bloed verloren en ben daar nu dus nog steeds herstellende van.
Nog 3 maanden extra staaltabletten...Bah! En nog meer brood met appelstroop, blegh!
Ben er zooo klaar mee!

Maandag ook nog voor controle naar de gyn, heb mn eerste menstruatie nu achter de rug. Met een inwendige echo gaan ze kijken of mn baarmoeder nu mooi schoon is.

xxx

Balen dat je nog steeds bloedarmoede hebt!
Roosvicee Ferro (geloof ik) zit ook veel ijzer in.
Heb je na de bevalling een bloedtransfusie gehad? Of was alles nog net binnen de perken?

Ik duim voor je dat je baarmoeder helemaal schoon is meid.
Spannend! Hoe laat moet je maandag?

X Daan

Wat een tegenvaller! Maar als het uiteindelijk op orde is voel je je hopelijk ook weer een stuk beter.

Er zijn ook andere appelstropen te krijg, weet niet of je dat wist. Zoals appelstroop met rozijnen en kaneel, appel/perenstroop. Smaakt naar appelstroop maar toch iets variatie.

Oh hier het zelfde verhaal! Balen he! Ik gebruik nu floradix. Dat kan je halen bij de apotheek, en is echt veel fijner dan staaltabletten. zonder die nare bijwerkingen. Succes ermee!

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook heel veel bloed verloren en ik heb toen 2 ltr bloed gekregen omdat het anders heel lang zou duren voordat mijn hb weer op pijl zou zijn. Maar het heeft al met al toch nog wel bijna een jaar geduurd voordat ik echt kon zeggen dat ik me weer de oude voelde.

Tonny, ik heb na mijn eerste bevalling bijna 4 liter verloren. Ik heb toen 2 liter terug gekregen.
Maar wist je dat donor bloed weer met een aantal weken uit je lichaam is? En dat je lichaam het dan alsnog zelf moet doen. Bij mij heeft er ook anderhalf jaar geduurd voordat ik er weer een beetje was.
Hakt er echt in zoveel bloedverlies.

X

Terug
Bovenaan