Bloeddruk aan hoge kant

Vandaag naar vk geweest.
Kindje lag al mooi ingedaald, hartje prima enne beweegt goed.
Alleen had ik eiwit in mijn urine enne was mijn bloeddruk v 80 naar 90 gegaan.
Moet dus komende dagen rustiger aan gaan doen en als ik me niet lekker voel aan de bel trekken.
Ik heb nu harde buik enne ga zo heerlijk in warm bad. Kijk komende dagen effe aan. Morgen is mijn man jarig, hij wordt 30. Dus mocht ik me nog rotter gaan voelen dan ga ik woensdag effe langs vk.
Ze willen mij iig over een week terug zien ipv over twee weken want ze willen mij nu meer in de gaten houden.
Ga nu iig heerlijk ontspannen want mijn buik trekt een beetje.

x

Jij ook al? Nou, dan ook voor jou: rustig aan doen! Pfff, volgens mij speelt het weer mee. Het wordt al wat warmer en hoppa! Daar gaat de bloeddruk!
Ik heb de laatste paar dagen ook veel last van harde buiken. Gisteren wat veel gedaan. Toch eigenwijs wat spullen ingepakt voor de verhuizing. Man het sleepwerk laten doen, maar blijkbaar was het toch teveel. Ik wist niet dat relaxen en niks doen zo moeilijk kon zijn...
Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je hubbie!

Jij ook al? Nou, dan ook voor jou: rustig aan doen! Pfff, volgens mij speelt het weer mee. Het wordt al wat warmer en hoppa! Daar gaat de bloeddruk!
Ik heb de laatste paar dagen ook veel last van harde buiken. Gisteren wat veel gedaan. Toch eigenwijs wat spullen ingepakt voor de verhuizing. Man het sleepwerk laten doen, maar blijkbaar was het toch teveel. Ik wist niet dat relaxen en niks doen zo moeilijk kon zijn...
Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je hubbie!

Terug
Bovenaan