A
Anoniem
Guest
Ik ben gisteren voor controle weg geweest en mijn bloeddruk was omhoog gegaan (122/88). Ik moest bloedprikken en urine inleveren. Ik ben vanmiddag gebeld en nu blijken de waardes ook aan het stijgen te zijn. Ik zit in het grijze gebied (?) van zwangerschapsvergiftiging zei ze ! (en wat dat inhoudt is voor mij een ?) Nu moet ik volgende week vrijdag terug komen en eerder als ik klachten heb. Kleine was ook niet gegroeid in de afgelopen twee weken. Hij lag tegen de bovenste lijn aan en nu met alles tegen de gemiddelde lijn. Hopen dat ze de vorige keer verkeerd gemeten hebben, maar ja... daar kom je toch niet achter.
Moet wel zeggen dat het ik er nu wel een beetje zenuwachtig onder wordt. Ik vind het geen fijn idee. Ik mag ook niet meer alleen de deur uit, omdat ik vorige week bijna ben flauw gevallen. Pfffff...... en ik moet nog wel een paar weekjes uitzitten voor ik zo ver ben.
Heeft iemand hetzelfde (mee gemaakt) ?
Gr Tanja
Moet wel zeggen dat het ik er nu wel een beetje zenuwachtig onder wordt. Ik vind het geen fijn idee. Ik mag ook niet meer alleen de deur uit, omdat ik vorige week bijna ben flauw gevallen. Pfffff...... en ik moet nog wel een paar weekjes uitzitten voor ik zo ver ben.
Heeft iemand hetzelfde (mee gemaakt) ?
Gr Tanja