Bloeddruk&mri scan

He meiden.
Ik ben vandaag bij neuroloog geweest.
Moest uitleggen wat voor klachten ik had, paar oefeningen doen. Toen kreeg ik te horen dat ik doorverwezen werd voor mri scan te laten mk van m'n hersenen. Bloeddruk&zwangerschap kon m'n hoofdpijn veroorzaken.
Ik kan begin volgende week terecht. Ik was een beetje perplex! Daarna werd ik binnen half uur door gyn gebeld. Ze was zelf ook verrast. Ik mag morgen medicatie ophalen voor m'n bloeddruk. Dat wil ze als voorzorg geven.

Ik weet niet zogoed hoe ik mij hierbij moet voelen.
Zijn er meiden met zelfde ervaringen?
Gyn zei dat ik me niet druk hoefde te maken.

liefs
Mieka
 
Mieke,

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik neem aan dat je bloeddruk dus te hoog is. Mijn bloeddruk is juist laag. Denk ook niet dat je je echt zorgen hoeft te maken hoor, maar snap dat je dat toch doet want een ander kan dat makkelijk zeggen.

Heel veel sterkte in deze spannende tijd.

Groetjes,

Joyce
 
Hallo Mieka,

wat voor klachten heb je?

Ik zit al weken thuis ivm hoge bovendruk en als deze boven de 135 komt, verga ik ook van de hoofdpijn, maar omdat mijn bloeddruk zo schommelt krijg ik nog geen medicatie...ben nu 23w5d zwanger...

sterkte, tis niet leuk want kan bijna niets doen op een dag, anders lig ik de volgende dag plat van de hoofdpijn..

gr Yosha
 
He Yosha
Mijn bloeddruk is ook wisselvallig.
Vooral bij mijn eerste en nu ook bij de tweede.
Ik zit nu voor voorzorg aan medicatie. Vanaf vrijdag enne heb niet de hele dag meer hoofdpijn maar of het echt werkt?
Ik baal v d mri scan. Vraag mij af of het nut heeft.
Ik was zo erg perplex v uitslag dat ik met een raar gevoel naar huis ging. Vooral na gesprek v Gyn want die was ook perplex.
Mag heen & weer naar zh en kan nog niet v verlof genieten. Mijn klachten zijn als ik wakker word voel ik mijn hoofdpijn al. Ik krijg aanvallen v hoofdpijn. Dan kan ik misselijk zijn, trekt naar schouders en bovenrug. Ook armen en vingers voelen irri en tintelingen. Heb tijdens zo'n aanval al 3x overgegeven.
Aanvallen komen gelukkig niet iedere dag voor.
Wel hoofdpijn op voorhoofd dat is erg vermoeiend. Herken je dit?

x
Mieka
 
Hoi Mieka,

Als ik je berichtje zo lees en hoe je omschrijft dat je hoofdpijn voelt heb ik toch nog een vraag: kun je licht en geluid verdragen? Of wordt het daar erger van? De rest klinkt voor mij namelijk precies als mijn migraine aanvallen inclusief die tintelende armen en dergelijke. Dit zal uiteraard naast je hoge bloeddruk zijn en niet het enige waar je last van hebt. Vraag hier ook eens naar bij de VK.

Succes!
 
Hmm nee wat ik voel is enorme druk op mijn slapen, alsof mijn bloed er niet doorheen kan stromen en alsof ik een klap achterop mijn hoofd heb gekregen en ik heb begrepen dat deze klachten inderdaad horen bij hoge bloeddruk.

Wat jij omschrijft lijkt mij inderdaad ook meer migraine achtig...heb je daar normaal last van?? Dat zou ook een hormoonreactie kunnen zijn..

Maar t blijft enorm lastig, dagen duren soms ook best lang...

sterkte meid!
 
Terug
Bovenaan