bloeddruk onderdruk van 40

Hallo Dames

Ik ben alweer twee weken geleden naar de verloskundige geweest (was toen 21 weken zwanger) en had toen een onderdruk van 40. Ik heb er helemaal geen verstand van en de verloskundige was er wel enthousiast over en zei dat een onderdruk van 90 pas gevaarlijk wordt. Nu was ik wat aan het googlen op internet en nu blijkt die 40 onderdruk toch wel laag te zijn...  
zijn er nog meer met zon lage onderdruk en ben ik daar nu zo moe van?
Hebben jullie nog tips?
Hoor t graag
gr
Babette  

Hoi Babette,

Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook een onderdruk van 40 gehad. Dit is wel heel laag maar je kunt er weinig aan doen. Ik moest toen toch iets wat zout gebruiken dmv een dropje. Die moeheid komt daar ook van.

Het is heel lastig maar een verloskundige maakt zich sneller druk om een hoge onderdruk dan om een lage.

Mijn onderdruk ging uiteindelijk wel wat hoger. bij 38 weken was hij 60. Ook nog laag maar in ieder geval niet verontrustend.

Heel veel succes!

Groetjes Suus.

Mijn bloeddruk is ook redelijk laag geweest tot nu toe, maar nog niet zo laag als jij nu hebt. Mijn laagste was +/- 60. Ik hou het ook met drop op pijl en dat gaat prima. Je kunt er weinig aan doen. Je kan ook zoethoutthee drinken, dat is bloeddrukverhogend.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan