bloeddruk

Hoi,


Ik ben nu 41 weken zwanger en mijn bloeddruk is 125/85.
Volgens de Vk hoef ik me geen zorgen te maken.
Mijn urine is getest en er zat een beetje eiwit in.Verder geen klachten.
Heeft iemand anders dit ook?


Groetjes Aletta
 
hoi aletta

dit is toch niet zo'n hoge bloeddruk??
of wel.
ik dacht dat een normale bloeddruk 120/80. hij is wat hoger maar dat had ik bij mijn eerste zws ook op het einde.
mijn vk zei dat het heel normaal is als tegen het eind je bloeddruk wat hoger is dan daarvoor.
ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken. veel succes met de laatste loodjes.

groetjes laura79
 
Nee inderdaad volgens mij heb jij nog steeds een vrij normale bloeddruk ook al is iets misschien ietsje hoger dan je normaal hebt en je bent op het end , dus.
Maar goed, het is prima dat ze je urine nakijken voor de zekerheid zodat ze het wel in de gaten kunnen houden.

Grtz Anke2
 
Hoi Aletta,

Mijn bloeddruk was een paar weken geleden, 140/95, was toen pas 20 weken!
Dat is een hoge bloeddruk, zoals de arbo arts altijd zegt (ben ik toen geweest) als je bloeddruk boven de 90 is dan wordt ie pas als hoog beschouwd.
(DE LUL)
Misschien dat je hier iets aan hebt, ps de mijne is nu weer gezakt tot 120/80

Groetjes,
AN
 
Als je boven de 100 uitkomt wordt je doorgestuurd naar de gyn, voor extra controle! Maar 120/85 vindt ik ook niet echt hoog. Ik had op het eind een bloeddruk van 130/95 en mocht gelukkig gewoon lekker thuis bevallen.
 
Ik had ook een klein beetje eiwit in mijn urine. Volgens de vk kan dit ook een klein beetje afscheiding zijn. Misschien was dit bij jou ook het geval? Mijn bloeddruk was toen 125/75
 
Hoi, Ik ben bijna 40 weken zwanger en net bij de gynaecoloog geweest. Bloeddruk is ook veel hoger dan normaal en ook ik heb een klein beetje eiwit in mijn urine.
Ze doen er niets aan, alleen de mededeling mee gekregen dat wanneer ik me vreemd ga voelen contact op moet nemen.
Ik denk dat ze er aan het einde van de zwangerscahp niet zoveel meer aan gaan doen omdat ze nu toch de bevalling wilen afwachten.
Daphne
 
Terug
Bovenaan