Bloeddrukverhogers

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Jullie zullen misschien denken wat is dit nu weer voor onderwerp... Meestal is het toch de bedoeling je bloeddruk zo laag mogelijk te houden... Helaas (of gelukkig) geld dat niet voor mij. Had zelf al een vermoeden omdat het steeds zwart zag voor m'n ogen als ik opstond en ik erg veel duizelingen had en soms gewoon een hele tijd erg licht in m'n hoofd voelde. Gisteren naar de vk geweest en m'n bloeddruk was 95/50 en dan hadden we nog snel gelopen vanuit de auto omdat we wat verlaat waren...

Nu mag ik dus onbeperkt dropjes eten:) Maar ik vroeg me af of jullie nog meer bloeddrukverhogers kennen die je makkelijk in je tas kan meenemen en bij een duizeling ofzo even kan eten. Heb ook al van die bouillon, warm water is meestal wel over te krijgen op m'n werk of bij iemand thuis als ik op visite ben.

Verder heb ik ook te horen gekregen dat ik rustig aan moet gaan doen, omdat ik al veel harde buiken heb gehad. Volgens de vk komt het van het tillen, dus mag de oudste niet meer zoveel tillen (en ongemerkt til je toch vaak ben ik vandaag achtergekomen) en iedere dag minimaal een uurtje op de bank of in bed.. En heb nu al het gevoel dat m'n hele huishouden met ontglipt omdat ik nergens tijd voor lijk te hebben...

Groetjes,
Jo

Hoi hoi,

Ik herken jou verhaal wel hoor. Ook ik eet nog zakken met drop
Ik weet niet precies hoe mijn bloeddruk is, maar zie inderdaad ook allemaal sterretjes en ben licht in mn hoofd, ben ookal bijna een keer flauwgevallen.
Die van jou is wel heel erg laag zeg!
Wat jij al hebt genoemt, doe ik ook. Verder heb ik dextro op zak voor als ik me ineens niet goed voel.
Verder is het erg vervelend, ik voel me er ook erg lamlendig en moe bij. Maarja, inderdaad het is beter dan een te hoge dus ze doen er niks aan.

Succes ermee!!

Oh, gelukkig ben ik niet de enige! Maarja, het idee dat je flauw kan vallen is erg vervelend... Bij de vorige zwangerschap raakte ik ervan in  paniek en kreeg dan last van hyperventilatie. Nu weet ik wat het is en gaat het wel beter... Heb eigenlijk vooral last in de ochtend, wat op zich wel logisch is want ik ontbijt altijd met een bord pap (brinta of yoghurt met cruesli) en daar zit natuurlijk heel weinig zout in. Dus denk dat ik misschien over moet stappen op de engelse manier van ontbijten  helaas wordt ik al misselijk bij het idee.. Dus als iemand nog tips heeft wat wel kan helpen.. Het is nu 9 uur en heb al 10 dropjes op. Kan toch ook niet de bedoeling zijn..

Terug
Bovenaan