Bloeden gestopt!!!!!!!!!!

Hoi meiden

Ik heb zondag avond eenmiskraam gehad,maar
nu is het bloeden helemaal gestopt.Weet iemand
of dat al normaal is.Ik weet nog dat ik in mrt ge-
curriteerd ben in dat ik nog weken alleen maar bruin
bloed verloor maar nu is het al helemaal over.Ook
twijfel ik nog steeds aan de echo.Je kon het slijmvlies
heel goed zien waar het heeft gezeten in dat moest er
nog uit,maar daar achter zagen wij nog iets zwarts maar
de gyn wist niet wat dat was.Nu denk ik misschien zat
er nog 1 achter want ik heb nog wel de symtonen van
zwanger zijn of zal ik mij nu zelf iets wijs maken.Heeft
iemand dit ook al eens meegemaakt?

Groetjes anita

Hoi Anita.

Wat vervelend zeg, dat je een miskraam hebt gehad. Ik wens je heel veel sterkte.
Toen ik vorige maand een miskraam had duurde het bloeden ook maar een week. Het begon op donderdag, zondag verloor ik de vrucht, en was donderdag ook weer van het bloeden af. Blijkbaar heeft je baarmoeder heel snel schoongemaakt. Ik twijfelde eerst ook hoor of het wel goed was enzo, maar ze zeggen dat zolang er nog iets achter is gebleven in je baarmoeder, dat je dan blijft bloeden. Probeer gewoon te vertrouwen op de natuur. Ik heb geen echo gehad om te kijken of alles goed is, maar ik heb wel zelf ook na 2 weken een zwangerschapstest gedaan om te kijken of ik ontzwangerd was, dan kon ik weer ''verder''. Er zat geen hcg meer in mijn lichaam, dus ik ging er maar vanuit dat alles oke was.
Zolang je geen klachten hebt zou ik er maar vanuit proberen te gaan dat alles goed is, en als je je toch niet prettig of onzeker voelt....bel dan gewoon de verloskundige of de arts.

Groetjes Sharon.

Hoi,

Ik heb begin deze maand een miskraam gehad. Heb in totaal maar iets van 3 a 4 dagen bloed verloren. Heb daarna een echo gehad waarop nog verdikt slijmvlies te zien was en een week later een zwangerschapstest maar daar was ook niks meer aan te zien.
Ik heb me nog een paar dagen zwanger gevoeld en voel me nu soms nog steeds/alweer zwanger.
Heel vervelend want het maakt me heel onzeker. Misschien ook wel nerveus als ik alweer zwanger zou zijn.

Probeer op je lichaam te vertrouwen (hoe moeilijk dat na een miskraam ook is).
Je lichaam heeft waarschijnlijk alles al schoon en kan weer verder.
Anders kun je volgende week eventueel een test doen dan weet je het zeker

Sterkte in ieder geval

Groetjes Rebekka

Ik heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt.
Volgens mijn vk was ik in verwachting van een tweeling, waarvan de 1e eerder was afgestoten dan de 2e.
Helaas heb ik dus een mk van een 2-ling meegemaakt.
Als je het niet vertouwd zal ik zeker er nog een keer naar laten kijken om alle suit te sluiten.
Ik wens je veel sterkte.

Monique

Terug
Bovenaan