bloeden!! Hoe weet ik of ik nog zwanger ben?

Hallo allemaal,
Ik zou nu de 7e week ingaan. Vanmorgen zat er bijj het afvegen wat klonterig bloed aan. Na het douchen nog een beetje maar dat was een beetje donkerder. Ik ben nu heel  bang en ook al zeggen ze dat een miskraam pijn moet doen, hoe weet ik nu of het allemaal goed is?? Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?? Heeft het zin om een test te halen??
 
Ik denk dat het geen zin heeft om een test te halen.

Zolang je geen krampen hebt en bloedstolsels verliest hoeft er nog helemaal niets aan de hand te zijn.
Het kan wat oud bloed zijn van een contact bloeding (bijv na het vrijen) of van de innesteling.
Als je bloed blijft verliezen zou ik even contact opnemen met je verloskundige.

Sterkte,

Nina


 
hoi keesje
ja dat is idd schrikken het hoeft uietraard niks te betekenen..
het kan ook een inestelingbloeding zijn..
wellicht is het verstandig om je vk te gaan bellen en het verhaal uit te leggen... wellichtr kun je een vervroegde echo krijgen.
dat geeft dat wel een boel zekerheid..
een test halen heeft geen zin aangezien mocht het idd mis zijn waar je gewoon moet proberen niet van uit te gaan je de nodige hcg nog in je lichaam zit. hoelang precies weet ik\ niet..
heel veel succes
liefs mij
 
Hoi,

Eng hoor als je bloed ziet, maar als je een miskraam krijgt verlies heel helder rood bloed in het begin met erge krampen het bloed wat jij verliest weet ik niet wat het is. Het enigste wat je kunt doen is bellen naar de huisarts en vragen of je een echo mag hebben een test heeft geen zin want het HCG zit gewoon nog in je lichaam k zou echt gewoon bellen voor de zekerheid.

Heel veel sterkte
dikke knuffel van Leonie
 
hallo Keesje.

Zoals de dames al vertelde kan het nog alle kanten opgaan. Zeker als het bloed niet helder wordt. Bij mij is het de dag erna helder geworden en opeens kwam ook het vruchtje af. Zonder krampen, helemaal niks... dus krampen hoeft niet altijd.
Bel je vk, misschien kan zij je geruststellen. En verder kun je helaas niet meer doen dan afwachten wat het gaat doen...

Veel succes en ik zal heel hard voor je duimen dat het goed blijft gaan.

Daniëlle
 
Hallo dames,

Allemaal bedankt voor jullie reacties, inmiddels ben ik nog niet veel wijzer.
Vanmiddag kon ik al terecht in  het ziekenhuis voor een echo en daar was het vruchtje (nog) niet op te zien. Wel vruchtwater en een dooierzakje, maar ik heb 50% kans dat er iets inzit, en dus ook 50% kans dat ik alsnog een miskraam ga krijgen. Volgende week vrijdag kan ik weer langskomen voor een echo en dan moet er een vruchtje te zien zijn. Ik zou dan nu geen 6 weken maar pas 5 weken (late eisprong dus) zijn.

Maar goed, maar niet al te druk maken en dan zal het zo weer volgende week zijn.

Groetjes,
Keesje
 
Terug
Bovenaan