Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2 weken geleden ben ik bevallen. Sinds een paar dagen bloed ik weer enorm. Dat terwijl het bloeden bijna was gestopt. Ik moet het kraam verband weer in en heb weer meer last. Ik ben ook weer meer gaan doen. Is dit normaal en Herkennen jullie dit?
Ik ben morgen 7 weken geleden bevallen en had het de ene keer ook heftiger dan de andere keer. Soms was het weg, en zo kwam het weer terug. Is dus heel normaal.. dit kan nog wel eventjes aanhouden. Had zelfs afgelopen week nog een beetje bloedverlies (en nee, ik werd niet ongesteld) niet te druk maken hoor! ?
Ik weet niet of dat je echt 2 weken echt weinig heb gedaan. Maar anders kan het heel goed dat je daardoor nu ineens weer wat meer gaat bloeden. Ik was met 2 weken helemaal van t bloeden af maar ik was met 3 dagen alle bedden alweer ant verschonen en ik was 24 uur na me bevalling de hond al weer ant uitlaten. Dus dat heeft er ook mee te maken.
Het bloeden kan ook 6 weken aanhouden he. Met mijn 1e heb ik t wel 6 weken gehad. Maar die bevalling was heel anders. En heb ik ook echt wel 2 weken goede herstel nodig gehad.
Ik had dat ook.. nog weken gebloed. Na mijn eerste bevalling was ik er pas na 8 weken vanaf. Als je het niet vertrouwd kan je altijd je verloskundige of huisarts bellen. Dan ben je misschien wel gerustgesteld.