bloeden na curretege

Hallo allemaal.

Wilde even vragen ofdat er misschien nog meer meiden waren die hetzelfde hebben meegemaakt.
Heb nou 2 weken geleden een curretage gehad na een miskraam met 11 weken. de eerste dagen na de curretage had ik helemaal geen bloedverlies maar sinds afgelopen dinsdag begon het. Ik moest vrijdag op nacontrole en toen kreeg ik nogmaals een inwendige echo. Zitten er nog allemaal stolsels in mijn baarmoeder. dus nou moet ik heel het weekend medicijnen slikken die mijn baarmoeder doen samentrekken, en dit is tot nu toe geen lolletje.
En dan is het maar afwachten of het dan allemaal weg is want anders moet ik weer worden gecurreteerd.

Groetjes doortje

Lieve  Doortje,

Allereerst wil ik je zeggen dat ik het heel erg vind wat je moet meemaken nu en dat je zwangerschap niet juist is verlopen.
Ik zelf heb ook na een curretage bloedstolsels  en bloedverlies gehad    en als ik me goed herinner heb ik cytotec (of zoiets) gekregen zodat mijn baarmoeder ging samen trekken en de stolsels zouden weggaan. Het is inderdaad geen pretje, dus ik hoop voor jou dat je de medicijnen niet lang hoeft te slikken en dat je baarmoeder gauw schoon is. Bij mij duurde het niet erg lang dat ik de medicijnen moest slikken. Ik geloof 2 dagen. Ik verloor meteen een hele grote stolsel met daarbij nog weefsel, ongelooflijk he.Ik was boos op het ziekenhuis omdat volgens mij de curretage niet goed was gegaan. Had egenlijk al meteen die medicijnen kunnen krijgen.

Ik hoop voor jou dat het ook zo snel gaat en dat je niet zo'n veel pijn hebt. Die medicijnen zijn nogmaals vreselijk.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte de komende tijd,

veel liefs van Monique.

Hoi Doortje,

Dat is echt geen pretje!! ik hoop voor je dat het niet nodig is. Ik heb zelf vrijdag de curretage gehad en ben eigenlijk verbaast dat ik bijna geen bloedverlies heb. Nu lees ik dat jij dat in het begin ook niet had. Nu wachten wat er gebeurt dan.
Sterkte en ik lees wel hoe het gegaan is.
Liefs Kaly

Terug
Bovenaan