bloeden na hsg

hallo meiden ik ben nieuw hier en heb even een vraag aan de deskundigen onder jullie: heb ik maandag mijn hsg gehad en nu heb ik gister avond met mijn mannetje geklust en direct daarna bloed verlies gehad , dacht dat dat kwam doordat het misschien nog gevoelig was en dat het zo weer over zou zijn maar , sinds vanmorgen heb ik al een maand verbandje vol helder rood bloed , is dit normaal ? zoniet dan moet ik mijn gyno maar even bellen help , wie heeft dit ook gehad ?
alvast bedankt meiden

Hoi Janet,

Ik heb ook na mijn hsg een tussentijdse bloeding gehad, ik denk dat het toch een soort ongi is geweest. Ik denk dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken. En anders als je er idd toch een rot gevoel over houdt bel dan even de gyn.

liefs Mickey

hoi mick en hoe was jouw cyclus na die bloeding dan ? of werd je het gewoon weer op je eigenlijke datum ( 2 weken ong erna ) ik moet eigenlijk 27 juli ongi worden , kan ik daar nog van uit gaan of moet ik nu opnieuw beginnen met tellen ?

Hoi Janet,

Bij mij kwam na de hsg eerst die tussentijdse bloeding en daarna ben ik het dus later geworden, ik weet ook niet of dat bij jou zo zal zijn, maar je kan er gewoon wel rekening meehouden dat het misschien iets onregeld is na de hsg.

liefs Mickey

leuk om dat in elk geval even te weten , als ik overtijd ben hoef ik dus niet te testen , het komt dan gewoon iets later , het zal deze ronde denk ik zowiezo niet gaan lukken want , de voedings bodem is nu weg toch ?

Fijn in iig dat de bloeding is gestopt, je hebt het niet zoveel dagen gehad toch!!! Ik denk dat je deze maand er niet op hoeft te rekenen dat je zwanger bent geworden. Wat bedoel je met de voedingsbodum?? Ik spreek je snel weer hier.

liefs Mickey

nee , heb 2,5 dag gebloed
voedingsbodem is bebloede wand van je baarmoeder waar een bevrucht eitje zich nestelt en voedt tot dat de dooier zak wordt gevormd en na de dooierzak periode word er pas een placenta aangemaakt en dan verschrompeld de dooierzak en die is ongeveer weg bij week 13 of 14
genoeg uitleg ?

Terug
Bovenaan