bloeden na keizersnee

Heeft er iemand ervaring met het bloeden na een keizersnee?Bij mij was het bloeden al bijna gestopt,donker/bruin en nu na 2 weken is het weer begonnen.Heeft iemand hier ervaring mee en wanneer moet het bloeden ongeveer stoppen?

als ik het me goed herrinner heb ik wel 3/4 weken gevloeid na de ingreep, misschien wel langer.Ik dacht dat er zo,n 6 weken max. voor staat.
Gaat alles verder goed met jou en de baby?
Liefs,

heb 23 juni een keizersnee gehad, bloeden was al na een dag of 4 gestopt, daarna ongeveer een week niets waarna ik weer een dag had gevloeid, vervolgens weer een paar dagen niets en daarna een slijmerige prop waarna ongeveer nog een weekje oud bloed verloren (het donkerbruine).
Het bloeden kan ongeveer 6 weken duren, mocht je twijfelen zou ik gewoon even contact opnemen met je huisarts of verloskundige.

groetjes

Na mijn eerste keizersnee verloor ik na 7 weken nog een stuk weefsel waarna het vloeien eindelijk stopte. De gyn heeft met de nacontrole bij 6 weken wel een echo gemaakt om te zien waarom ik nog vloeide maar heeft dat weefsel niet zien zitten. Gelukkig was er daarna niets meer aan de hand. Ik zou het wel aangeven bij de nacontrole als je dan nog vloeit dan kijken ze wat de oorzaak kan zijn, er staat ongeveer 6 weken voor.

Bij de eerste heb ik maar 3 weken gevloeid, nu bij de tweede 2 weken, toen 3 dagen niet en toen weer 4 weken, in totaal ben ik dus na 6,5 week pas gestopt met vloeien. Eerste 2 weken ook heel erg heftig met stolsels en alles.
Nu is mn dochter 12 weken en ben nog niet ongesteld geweest, ben benieuwd wanneer ik het weer ga worden, hopelijk voorlopig nog even niet ;) Na de geboorte van de eerste werd ik netjes 2 weken nadat ik gestopt was met vloeien mn ongi en meteen weer regelmatige cyclus (ondanks volledige bv. Geef nu ook BV, maar het laat nu nog even lekker op zich wachten.

Liefs Jen

hoi,
bij mij vertelde ze dat het wel 4 tot 6 weken duren,alleen het is mindere mate als gewone bevalling omdat ze je schoon maken van binnen.
ik ben nu 9 weken ongesteld geweest.heet is nu 10de week en nu als en toe beetje bruine afscheiding.
maar blijkt nu dat er een vleesboom zit over 2 weken moet ik weer terug.krijg ik weer een echo.
gr marjan

Ik meen dat ik 5 weken gevloeid heb...ook een weekje niets en toen ineens weer wel.....zou natuurlijk ook ongesteldheid kunnen zijn, maar goed dat weet je dan ook niet....

Terug
Bovenaan