bloeden

A

Anoniem

Guest
ik heb iets langer dan 2,5 week geleden een miskraam gehad, een week later, ben ik ongesteld geworden. Nu  verlies ik in totaal al bijna 3 weken bruinige afscheiding met een beetje bloed erbij, is dit normaal?

Hoi,

Balen zeg van je miskraam!! Ikzelf heb vorige maand ook een miskraam gehad. Het kan zijn dat er toch nog restjes in je lichaam zaten, bruine afscheiding is oud bloed.
Ben je ook op nacontrole geweest?
Ik wel en daar hoorde ik dat 'alles uit mijn lichaam' was. Best wel weer confronterend maar ook een opluchting om het een plekje te kunnen geven.
Hoe is het verder met je?

Groetjes Ineke

Ja ik heb afgelopen maandag nog een nacontrole gehad, omdat mijn zwangerschapstesten ook positief bleven aangeven. Maar bij de echo bleek alles schoon en goed te zijn.

Het gaat met mij weer goed, heb alleen niet zo'n gevoelige baas, en gisteren begon hij er nog eens over. Toen voelde ik me gelijk weer zo verdrietig.

Hoe is het met jou?

Hoi Chippie,

Ja, ik ken het. Ik werkte vorige week ook met een hele empatische collega die contstant vroeg of het wel ging etc. Nu toen ging het natuurlijk niet meer. Ze heeft me uiteindelijk naar huis gestuurd. (werk als verpleegkundige in de psychiatrie dus altijd samen met 1 of 2 collegás per dienst). en me voor 2 dagen ziek op de dienstlijst gezet.
Ze vulde ook in dat ik deze week nog ziek zou zijn! Goed bedoeld hoor maar dat regel ik zelf wel! Ben dan ook deze week gewoon weer aan het werk gegaan want op zich gaat dat allemaal best wel. Werk is ook afleiding!
We zullen wel van die momenten houden dat het weer even moeilijk is. Zo was ik vanmiddag nog in een winkel waar ze rompertjes voor de 1/2 van het geld hadden. Nu is mijn zusje ook zwanger en vind ik het leuk om iets voor haar te kopen maar ik kon het niet..te pijnlijk nog.

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan