bloeden

hallo
Ik maak me sinds gisteren erge zorgen, ik begon een beetje te bloeden, vandaag is het nog steeds.
Ik heb geen buikpijn, kan een miskaam langzaam op gang komen of komt het in een keer?
De HA zegt dat ik moet afwachten.
Ik ben 39 jaar en heb zolang op deze zwangerschap gewacht, kan ik iets doen?
gr Laura
 
oef...ik kan hier niet een bepaald hoopvol antwoord op geven,een bloeding kan altijd wel gebeuren zonder dat er echt wat loos is maar als je blijft bloeden is het meestal geen goed teken.Ik denk dat je gewoon even je verloskundige moet bellen,als je daar al onder controle loopt zij kan je meer zekerheid geven!!

succes!!
 
Tja, hoopvol kan ik ook niet zijn. Bij mij kwam het alledrie de keren langzaam op gang eerst klein beetje bruin bloed (1 a 2 weken) en daarna gewoon ongesteld. Maar ja ik denk dat afwachten de enige echte optie is. En vertrouw op je gevoel.

Sterkte
Liesbeth
 
Arme Liesbeth, ik heb met je te doen. Als je zo lang op een zwangerschap wacht zit je niet te wachten op nog meer onzekerheid. Ik weet niet hoever je bent? Rond week 6 kan je innestelingsbloed hebben, dit heb ik zelf niet gehad. Ik had wel een bloeding met week 12 dit begon met slijmerig rose en daarna oud rood bloed, de dag daar op had ik weer slijmerig rose en toen was het over en met mijn zwangerschap gaat het nu nog steeds goed. Ik heb geen buikpijn gehad en dat gaf mij eigenlijk meteen al weer een beetje hoop. Ik was daar na wel zo in panniek dat ik langs mocht komen om het hartje te horen.

Heel veel sterkte,

liefs
lot
 
Vervelend voor je..wanneer je in het begin de bloeding hebt, kan het inderdaad de innesteling zijn. Bij slijmerig rose is het meestal omdat de baarmoedermond gevoeliger is dan normaal.De enigste oplossing is je verloskundige...
Succes!!!

Liefs, kim
 
Ben ook net zwanger en heb ook (zelfs) 2 bloedingen gehad. Beiden stopten weer en ik voel me nog erg zwanger: misselijk, gevoelige borsten, rare eetbuien.
Ik voel me ook onzeker hoor, maar heb gelijk een verwijsbrief voor een echo aangevraagd, ga er as. maandag heen.
Dat zou ik als ik jou was ook doen.
Veel succes.
Groetjes Nienke
 
heb tot de 18e week continu gebloed ben nu 36 weken en voor alsnog is alles goed.had daarvoor wel heel veel miskramen maar kan ook goed gaan heel veel sterkte
 
Terug
Bovenaan