Bloeden

Hallo meiden,

Even een vraag ik ben vorige week dinsdag gecuretteerd. Nou is mijn vraag hoe lang blijft dat bloeden. Het vreemde is dat het al 2 dagen was gestopt en zo opeens is het weer begonnen. Toch wel heel vreemd. Het is vast niet abnormaal maar hebben jullie ervaringen en weten jullie hoe lang dit kan duren. Alvast bedankt.
Groeten,
Biate.

Hallo Biate,

bij mij duurde het bloeden ruim anderhalve week. En nu wacht ik maar op m'n eerste ongesteldheid. Ben 3 sept. gecuretteerd.

Groetjes Nienke

hoi Biate (ben ik weer),

Bij mij is het nog steeds bezig (roze ik weet niet of dat bloeden is maar wat is het anders). Bij mij is het 20 september dus weggehaald. Ik vind het wel vreemd dat het 2 dagen gestopt was bij jou en dat het toen weer opnieuw begon. Bloed het erg? Anders kun je misschien het ziekenhuis (afd. gyn) bellen en het daar aan de assistente vragen. Ik weet het anders ook niet.

Nienke, ik hoop dat bij jou de ongi gaat komen (of niet natuulijk, ik weet niet of je meteen weer begonnen bent).

Liefs Po

Ik heb gelezen op een goeie site dat het heel normaal is dat het 2 weken kan duren en dat het ook heel gewoon is als het tussendoor stopt. Ik heb dat ook, dacht dat het gestopt was een paar dagen geleden en toen begon het weer een beetje. Het adres van de goeie site schrijf ik in een gewoon berichtje, want ik denk dat veel mensen daar iets aan kunnen hebben.

Liefs,
Marjon

hoi, ik heb eind juli een curretage gehad.de eerste 2 dagen een beetje bleod, daarna 3 dagen niet, toen ineens heel veel.Ik in paniek, heb de verloskunbdige gebeld en die zei dat het wel normaal is, alleen moet het bloedverlies dan niet even veel blijven maar daarna minder worden.Ik heb daarna bog 4 dagen iets bloedverlies gehad. Na 10 dagen na de curratage is het gestopt, en twee weken daarna was ik al weer ongesteld.

groetjes en sterkte

Terug
Bovenaan