bloedende tepels

Ik ben 25 weken zwanger en naast de gele afscheiding komt er ook bloed uit mijn tepels. Ik heb geen kloofjes ofzo en het voelt ook niet pijnlijk. Weet iemand of dit iets is om je zorgen over te maken? (Mijn verloskundige is op vakantie dus die kan ik niet bellen en in de boeken vind ik er niks over terug.)
 
Hoi Jo,

Hier heb ik nog nooit van gehoord........ik zou even voor de zekerheid de huisarts bellen. Mij lijkt het in ieder geval niet normaal en volgens mij maak jij je ook wel zorgen anders zou je het niet vragen. Bel de huisarts en hopelijk kan die je vertellen wat het is en of het kwaad kan.
groetjes, Jane 39+4
 
hoi JO

mij lijkt het niet echt zo goed eigenlijk. maar ja dat denk ik altijd als ergens bloed uitkomt.
maar je hebt dan toch wel een spoednummer van een andere vk? want stel je moest nu bevallen, dan komt er echt wel een andere naar je toe hoor. wel vreemd.
anders toch je ha bellen.
veel succes.
gr. sandy
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb vandaag de huisarts en een vervangende verloskundige gesproken en die zeiden allebei dat het niks is om je druk over te maken. Het heeft met je hormonen te maken. Ik ben iig gerustgesteld!
groeten Jo
 
Terug
Bovenaan