bloederig slijm na klussen??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik was onzeker over mijn cyclus deze maand maar ik ga er nu maar van uit dat ik een cyclus heb van 5 weken en dan is de 28ste mij NOD. gisteravond hebben mijn mannetje en ik geklust, daarna schrok ik want ik verloor wat slijmerig bloed. Het klussen zelf was ook wat pijnlijker dan normaal dus misschien dat het daardoor kwam. Ik schrok me een hoedje en had echt zoiets van: oh nee, ben ik nu ongi geworden??
Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad?
Nog een vraag: wat is in de ochtend de gemiddelde lichaamstemperatuur van een zwangere vrouw? is misschien een hele rare vraag maar wie weet herinnert iemand het zich nog?
nou, ik ga maar weer eens werken,

succes allemaal en alle zwangeren nogmaals gefeliciteerd!!
groetjes kreeftje

lieve kreeftje,dat was vast wel even schrikken,denk.

het enige wat ik er van kan denken is dat je je rond het innestelen zit.Het schijnt dat je dan wat bloederig slijm kan verliezen en als je bedenkt dat dat gebeurt zo ongeveer een week voor je NOD,dan is dat het wel misschien.Bovendien kan je buik hierdoor gevoelig zijn omdat je banden van de baarmoeder al een beetje gaan groeien en als je buikpijn hebt kan ik me indenken dat het daar beneden en in je buik tijdens het klussen best gevoelig kan worden.
Kijk ,ik weet het natuurlijk niet zeker ,maar dit is het enige logische samen met jouw gedachte van die ongi.Ik hoop dat ik gelijk heb ,dan zou hte leuker zijn dan dat je ongi bent ,niettan?

En over dat tempen,dat is bij iedereen verschillend.Bij mij is hij voor de ovulatie zo rond de 36.4 en daarna blijft hij hoog met een gemiddelde van 36,7 en bij mij is nu ik een dag over tijd ben nog weer hoger in plaats van laag(hij wordt nl.laag als je ongi wordt)en ze zeggen als je temp 14 dagen na je ovulatie nog hoog is je zwanger bent.Maar of dit voor mij geldt ,weet ik niet ,want ik heb het idee dat ik nu ongi ga worden.
Ik had vanmorgen in mijn urine een donkerrood/bruinig vlokje drijven,dus ik zal er wel naast zitten deze maand.

Maar misschien jij niet!!!!!!1ik duim voor je meis

hoi

Wat vervelend he! Wat dat bloederige is geweest weet ik niet, (innestelings bloeding??)
Geen idee wanneer die er is, dus weet niet of het dit is.
Wel heb ik wat rondgesnuffeld op www.vruchtbaarheid.org  hier staat in alle details beschreven hoe cervix slijm eruit ziet als je vruchtbaar bent. Niet naar kijken als je wat aan het eten bent, er staan nl. fotos bij, niet normaal. ha ha.
Ik heb op babybrabbel, de temp lijst uitgeprint, ga ik op mijn eerste ongi dag meebeginnen. Ik heb me voorgenomen, als ik nog niet mag stoppen, dat ik dat toch gewoon doe. Dan doen we het maar met condoom, gaat tenminste die pil troep al wat uit mijn lijf.
Wat betreft mijn maagbandje. tja ik ben pas de helft van het gewicht kwijt van wat er af moet, maar wil toch graag die babypauze. Eerst had ik heel veel last van mijn longen, en gewichten. Nu voel ik me lichamelijk super, ik sport zelfs 2 keer per week. Heerlijk!! En nu bijna eer jaar na mijn operatie is de buikwand wel weer geheeld, dat het medisch verantwoord is om zwanger te raken. Verder is mijn maagband nu gevuld via een canule op mijn buikspier, deze vloeistof moet er echter weer uit als ik zwanger ben. Anders kan ik niet voldoende eten voor de baby. Ik mag 8 tot 10 kilo aankomen van de zwangerschap, niet meer. Ga dan ook onder controle staan. Ik las echter dat cindy(34) bijna niets was aangekomen van haar zwangerschappen. Omdat zij ook overgewichtig was en zwangerschapssuiker had, had zij een dieët gekregen. Nou dat doen ze bij mij dan ook maar, dus daar maak ik me niet te veel zorgen om.Ik moet echter nog 3.5 kg kwijt voor dat ik zwanger mag raken van de dokter. maar hij zei ook, het duurt meestal toch nog wel even voor je zwanger bent, dus dan kun je nog afvallen. I hope so!!

Sorry voor het lange verhaal. Maar ik vind het erg leuk dat ik wat directer contact heb met je.
Groetjes Doortje enne doe rustig aan he!!

Hoi kreeftje,

Ik snap dat je bent geschrokken van dat bloed.
Ik heb dit zelf ook 2  keer mee gemaakt.
Ben toen bij de huisarts geweest, deze vertelde mij dat dat komt
door het stoten van de penis tegen de baar moedermond.
Ik moest me toen geen zorgen maken volgens hem.
maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.
Als je het niet vertrouwd gewoon langs de huisarts gaan.
Ik wens je heel veel succes en ik zal voor je duimen voor de 28ste.

groetjes schorpioen27

he dat had ik ook, en als ik het nu terug reken was mijn lichaam aan het innestelen! Ben namelijk nu 5week en 3 dagen zwanger!! Hoop dat dit ook voor jou geldt!!
Groetjes Sis

hoi dames,

Volgens mij heb ik toch weer pech deze keer. Donderdag de hele dag door af en toe nog last gehad van bloedrig slijm, maar vanmorgen bij afvegen opeens helder bloed. Ben dus bang dat die klote ongi toch weer door zet!!
snap er niets van want ik word al jaren op maandag ongi (ook na het stoppen met de pil) en nu opeens op donderdag??
Ik neem aan dat helder bloed niets meer met innestelen te maken heeft, toch?
Bah, ik krijg er echt genoeg van deze keer. Ik weet dat ik pas net bezig ben (dit is de derde ronde) maar toch baal ik, zeker omdat we om de dag geklust hebben en ik er toch vanuit was gegaan dat de kans nu groot was....

Maar ja, ik wacht maar af of het echt door zet!

groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan