bloederige afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben 41 weken zwanger en heb sinds vanmorgen 2 x bloederige afscheiding gehad. Zal dit kunnen betekenen dat het nu eindelijk gaat beginnen? Ik vind het ook lastig, want stel dat ik vruchtwater verlies ipv afscheiding, kan ik niet zien of het helder is (dus of de baby erin gepoept heeft) door het bloed. Dit maak me wel wat onzeker. Kom maar op met jullie reacties!

hoi hoi

even de verloskundige bellen?????? lijkt me wel verstandig die kan je het beste antwoord geven denk ik

ik hoop voor je dat je bevalling op gang komt en die voorspoedig verloopt

SUCCES

groetjes moekje , 29wkn

zeker ff de verloskundige bellen meid! want lijkt me dat er wat gaat gebeuren bij jou! succes!

groetjes marjolein

Het kan de eerste tekenen zijn dat de bevalling gaat beginnen.
Is het veel bloed dan of meer bloed wat bij de slijmprop hoort?

Maar idd voor de zekerheid even de vk bellen!
Laat je even weten wat die zei??

xxx meimams
(5 dagen overtijd)

Hoi!

Bedankt voor de reacties. Ik heb net gebeld alleen zijn ze nu alleen voor spoedgevallen te bereiken. Dus ik wacht maar ff af. Ik vind mezelf nog geen spoedgeval haha. Het is veel slijm met bloed. Maar  het bloed is  niet zo erg als dat je heb als je ongesteld bent hoor. Vermoed zelf dat het misschien de slijmprop is. Die bij mij in gedeeltes eruit kom. Ik weet niet of dat kan hoor. We wachten af en duurt het me te lang dan bel ik toch maar de vk. Hoop echt dat er nu wat gebeuren!

Terug
Bovenaan