bloederige afschijding...wat is dit nu weer

A

Anoniem

Guest
nou ik snap der niets van. maaandag en dinsdag positieve ovulatietest en geklust. woensdag waarschijnlijk mijn eisprong(buikpijn/menstruatieachtige pijn) en nu net afscheiding met bloed.. wordt ik nu al ongesteld?? of is dit nu al een innesteling (toch meestal pas na een week?)of kan het nog van mn eisprong zijn.
weet iemand wat dit kan zijn?
liefs proudmommy

ik heb geen idee, het kan alle kanten op ik zou ff wachten wat de rest van de week brengt? zelf ha dik geen last van innestelings bloed. maar je weet het nooit

succes!
liefs

kijk het nog even aan en schakel anders de HA in. Ennuh, welke kleur heeft het bloed? Veel of weinig?
Succes!!

vandaag verdeeld over de dag 2 keer bloederige afscheiding gehad zeg maar afscheiding met wat bloed erdoor bij het afvegen (sorry voor de details)
vanavond was het 1 keer bruinige afscheiding. dus eigenlijk heel weing en niet echt bloed. heel vreemd.

Ik heb sinds een halfjaar elke cyclus bijna een week na ei bloedverlies maar ook een keer 2 dagen na eisprong. Bij mij is het waarschijnlijk hormonaal.

Maar als je googlet 'bloedverlies na eisprong' dan zie je dat het vaker voorkomt! Voor een innestelingsbloeding is het te vroeg. Misschien is dat het wel bij jou!

Ik had het vorige maand ook, en geen menstruatie. Maar helaas niet zwanger.

Ben je al lang gestopt met anticonceptie?

vandaag ook steeds een roodwc papiertje bij het afvegen. Hoelang duurd bloesverloes als het van de eisprong komt eigenlijk? en na ongeveer 4 dagen komt het eitje toch aan in de baarmoeder? als je bloedverlies hebt kan het eitje zich dan wel innestelen? Ik heb ook geen menstruatie klachten of zo. pff word er best onzeker van zeg. mijn implanon is vorige maand verwijderd.

helaas ik ben vanavond mega ongesteld geworden. echt balen. was pas halve wege mijn cyclus.
ben echt teleurgesteld maar mag eigenlijk niet zeuren want het is pas de eerste ronde. op naar ronde 2..

Terug
Bovenaan