Bloederverlies 6 weken zwanger

<p>Goede dag ik had vorige week een klein beetje licht bloed ik schrok!ik had gebeld na een verpleegkundige en moest een echo maken het vruchtje zat er nog aan  maar ze kon het hartje nog niet zien kloppen nou zit ik zenuwen tot me 8ste week.. iemand meer ervaring met licht bloed verlies heb het niet meer gehad</p>

Hebben ze een inwendige echo gedaan? Ik heb met precies 6 weken een echo gehad en toen zagen ze namelijk wel een hartje kloppen maar dat kan heel verschillend zijn per zwangerschap. Ik heb mijn eerste zwangerschap ook bloedverlies gehad. Zelfs met forse buikpijn en ook bloed propjes enzo. Dacht ook echt dat het mis zou gaan maar mn zoontje is nu bijna 3! Snap dat je ongerust bent. Mag je niet eerder terug komen? Bij ons is het zo als je onzeker bent of ergens mee loopt gelijk aan de bel trekken. Ze zijn er om je gerust te stellen.  

Ja dat hadden ze idd gedaan maar konde de hartslag nog niet zien.. ja wil eerder maar de verloskundige zij volgende week beter dan val je in de 8ste week.. ja idd en ben al zo ongerust en nerveus de dagen doen ook een eeuw.. heb wel van meerdere mensen gehoord dat ze bloed verliesen.. maar afwachten maar hoop dat goed komt.. 

Terug
Bovenaan