We zijn nog maar net bezig natuurlijk, maar toen ik van mn eerste zwanger probeerde te worden kreeg ik meteen weer een normale cyclus na het stoppen met de pil en was ik in ronde 3 zwanger. Ik slikte toen al 8 jaar de pil. Nu ben ik gestopt na 4 jaar pil slikken en dan zou ik moeten ontpillen vind het maar vreemd haha. Al besef ik ook dat ik bij de eerste heel veel geluk heb gehad dat het zo snel ging.
Maar ben al blij als ik ongesteld wordt, want dan gebeurd er tenminste iets. Voel af en toe wel die buikpijn, maar niet heel erg. Normaal heb ik het veel meer als mn menstruatie er aan komt. En tijdens mn menstruatie is het echt afzien zo erg ben ik gewend. Heb verder ook weinig klachten dus ben bang dat ik nog steeds aan het ontpillen ben.
Ook al ben ik nog maar kort bezig ik baal wel van dat wachten. Het leeftijdsverschil met de oudste wordt zo steeds groter en aangezien ik altijd de wens heb gehad voor 2 kindjes en mijn partner pas in december heeft gezegd van we gaan ervoor duurt het voor mijn gevoel allemaal al zo super lang. Onze oudste is nu 4,5 jaar.
Heb jij al klachten verder? En is het voor jullie de eerste?