bloedgroep

dag dames ik heb vandaag iemand gesproken,die gynogoloog is geweest,en die vertelde mij dat ik is moest nakijken welke bloedgroep ik heb,omdat als ik bijv,o negatief heb en ,me vriend o positief of een andere bij b positief,dan stoot je lichaam het eitje af omdat jij of je partner het tegenovergestelde heeft,je moet allebij of positief zijn of negatief,als blijkt dat je het tegenovergestelde hebt dan krijg je een enjecktie,en dan stoot je lichaam het niet meer af,dit wou ik jullie even zeggen gr manuela
 
Hoi Manuela,
Volgens mij is dat echt de grootste onzin. Mijn vader en moeder hebben negatief en positief en mijn zusje en haar man ook (30 weken zwanger). Je loopt wel kans op een resuskindje.
 
Hoi Manuela,

Volgens mij heeft Jenke gelijk. Toevalllig sprak ik een vriendin van mij in die situatie en die kreeg inderdaad een injectie, maar dat was al toen ze zwanger was om de kans op een resuskindje te verkleinen.

Groetjes,
Irma
 
Inderdaad Irma. Mijn zusje heeft die injectie vorige week gehad. Die krijg je dus rond de dertigste week van je zwangerschap. Maar verder geen reden tot zorg!!
 
volgens mij heb je dingen door de war gehaald. ik ben zelf rhesus negatief en mijn man rhesus positief.
we hebben 2 kids, allebei rhesus positief. ik heb dan ook na elke bevalling een injectie gekregen om een volgend kind niet af te stoten die evt weer rhesus positief zal zijn.
zolang je niet zwanger bent en het je eerste keer is dat je zwanger zal zijn is er geen probleem.
tegenwoordig is het zelfs zo dat je idd in week 30 ofzo al de injectie krijgt ter voorkoming van een late afstoting van het kind in je zwangerschap.
groetjes, Adren
 
Terug
Bovenaan