Bloeding 3 weken zwanger

Dag allemaal,

Op 2 juni was mijn laatste dag van mijn menstruatie (ik heb een korte cyclus van ongv 24 dagen) .. op 7 juni heb ik gemeenschap gehad.. op 11 juni begon ik lichte roze afscheiding te hebben (ongeveer 1 week lang). Op 13 juni heb ik uit nieuwsgierigheid getest en raadt is ? Licht POSITIEF met een vroege test ..

Ergens diep van binnen kon ik het niet geloven waardoor ik bijna elke dag test en het blijft positief …

Nou daar komt het, vandaag (3weekjes zwager & de dag van mijn NOD ) was ik aan het werk maar ik was super chagrijnig. Opeens voel ik iets naar benden glijden, ik dacht per ongeluk een beetje urine.. Ik ging snel kijken en mijn onderboek was knal rood ( weinig)

Ik huilend de verloskundige bellen, mocht ik glijk langs komen, maar omdat het nog zo vroeg is om met een echo te kijken heeft ze bloed laten prikken om naar de waarde van mijn hgc te kijken, gelukkig blijft die stijgen en moet ik volgende week weer voor controle… de bloeding is weer bruinig en veel minder geworden

Wie heeft ook zo iets meegemaakt ?

Hi, ik wil je graag wat moed toespreken. Een bloeding zo vroeg kan zijn oud bloed of een innestelingsbloeding. Het kan je heel erg onzeker maken dat wel maar het hoeft niets slecht te betekenen. Het is nog erg pril het kan nog alle kanten op, positief denken. Zolang je geen hevige krampen hebt en of stolsels verliest is er hoop dat het goed zit. Zelfs later in je zwangerschap kan je ook nog bloedverlies krijgen. Alles wordt beter doorbloed een haarvaatje wat knapt door druk door niezen, hoesten, seks.. Het kan allemaal. Is het toch uit loopt op een miskraam moest dit helaas gewoon zo zijn. Ik hoop en duim met je mee voor een gezonde zwangerschap.

Kan een innestelingsbloeding zijn, maar het js altijd 50% kans dat je vruchtje niet goed innesteld en je die tijdens je NOD verliest. Hoop het beste voor je!

Ik had het bij 4 weken en was toevallig ook de week dat ik ongesteld zou moeten worden. Natuurlijk bloedde ik wel een beetje en ook oud bruin bloed dus dacht dat het mijn ongesteldheid was totdat m'n borsten een week later zeer gingen doen. 
hoop op het positieve voor je, misschien dat het inderdaad innesteling bloeding is 

Terug
Bovenaan