Bloeding 5dpo??

<p>Hoi allemaal,</p><p>Afgelopen zaterdag had ik een positieve ovulatie test. Deze liep de dagen er na netjes af.. op maandag had ik 0,2 temp verhoging, dit is inmiddels 0,3 geworden. Ben van een stabiele 36,6 nu naar 36,9 gegaan. Nu heb ik op 5 dpo roze en er na wat bruin gehad met afvegen. Wat kan dit zijn? Innestelingsbloeding is erg vroeg? En ovu bloeding (immers nooit gehad) heel laat?</p><p>Dankje!</p>

Hoi hoi 
Ik had ook met 5/6 dpo een bloeding van 1,5 dag en wel wat meer dan alleen afvegen.
Vorige week een positieve test in handen 4 weken later dan de bloeding. Dus ja kan een innestelings bloeding zijn.
Succes met deze wacht weken ?

Gefeliciteerd, wat leuk!! 4 weken later pas positief getest na de bloeding??
Heb je dan niet eerder getest? Of was ie al die tijd negatief. Spannnend ik wacht af... !

Ja ik heb tot 3+ weken na de bloeding elke dag een negatieve test gehad en had de hoop al opgegeven. Mijn app zei zelfs dat ik 14 dagen overtijd was en op die dag had ik een positieve test.
Terwijl ik toen ik 8 dagen overtijd was nog negatief teste.

Wauw... Dus het kan gewoon!! Mijn bloeding is inmiddels al bijna 8 dagen bezig in deze lichte mate maar mijn temperatuur is inmiddels gezakt... Dus ik verwacht er niet veel meer van..

Terug
Bovenaan