Bloeding alleen vruchtzakje te zien echo

<p style="text-align: center;">Lieve dames, </p><p> </p><p>Vorige week een echo gehad verloskundige zag alleen een vruchtzakje. Met een inwendige echo precies het zelfde. Ze denk zelf dat gaat om een gemiste miskraam maar het kan nog opgang komen. Nu zou ik klein beetje bloed kunne verlieze na zi inwendige echo. Maar die was maandag en gister heb ik wel iets meer bloed verloren het zat ook bij mn urine en klein stukjes dr bij. Maar het zet niet door (als het echt een miskraam is) en heb ook geen pijn. Heb verloskundige aan de tel gehad en die zei van de week even langs komen. Maar hoe zit heg kan het met een klein beetje bloeding al dr yit zijn? Ik dacht dag je dat gelijk ongesteld werd en wat pijn had? Iemand ervaring. </p><p> </p><p>De kans dat ze op de volgende echo leven zagen wqs erg klein zeker omdat de test al 4 weken geleden was. Was een clearbluetest en die gaf toen aan 3 a 4 weken te zijn. </p>
 
Denk trouwens dat ze met de volgende echo niets zien aangezien ik geen klachte heb. Had alleen wat meer plassrn maar dat is nu ook niet meer zo vaak. Ik heb nog wel hch hormoon want de test gaf wel zwanger aan.
 
Denk trouwens dat ze met de volgende echo niets zien aangezien ik geen klachte heb. Had alleen wat meer plassrn maar dat is nu ook niet meer zo vaak. Ik heb nog wel hch hormoon want de test gaf wel zwanger aan.
 
Als je een missed abortion hebt dan wordt het vruchtje in vroege stadia gewoon weer terug geabsorbeerd in het lichaam. Dan had het waarschijnlijk zulke grote afwijkingen dat je lichaam de zwangerschap zelf niet voortzet.
De placenta produceert hcg en daarom krijg je wel een positieve zwangerschaps test. Soms duurt het even voordat je lichaam de placenta en het vruchtzakje afstoot.. soms zijn er medicijnen voor nodig, soms zelf curretage.
Dit is dus het geval als je een missed abortion hebt. 
 
Het is waarschijnlijk een missed abortion van de week terug komen nu heb ik wel wat bloed verlies gehad maar niet veel dus zoude over hebbe wat het plan dan is 
Alleen vraag ne af als je lichaam het er als waren uitgewerkt heeft hoe lang duur het dan voor je weer obgesteld word of zeanger kan rakeb?
 
Het is waarschijnlijk een missed abortion van de week terug komen nu heb ik wel wat bloed verlies gehad maar niet veel dus zoude over hebbe wat het plan dan is 
Alleen vraag ne af als je lichaam het er als waren uitgewerkt heeft hoe lang duur het dan voor je weer obgesteld word of zeanger kan rakeb?
 
Terug
Bovenaan