Bloeding bij 30 weken door laagliggende placenta... en nu?

Hoi, ik heb gister een bloeding gehad, veroorzaakt door een laagligggende placenta. Dit is met 24 weken ook al eens gebeurd en ben er behoorlijk van geschrokken!

Na wat onderzoeken en het stoppen van de bloeding ben ik naar huis gestuurd met het advies vooral veel rust te nemen.

Als ik google op dit onderwerp kom ik eigenlijk alleen maar hele nare verhalen tegen en ben benieuwd naar jullie ervaringen...
 
Hoi,
Ik heb hier (gelukkig natuurlijk) geen ervaring mee!
Het nadeel van internet is idd dat je soms voor de meest normale dingen al hele nare verhalen tegenkomt!!
Ik wil je even veel succes , sterkte en veel rust toewensen de komende weken!
Liefs MJ
 
Hallo,

Ik heb wel eens een bloeding gehad, duurde 7 dagen lang:S pfff.
Ik ging ook googlen op internet, een tip voor je
NIET DOEN!!!!
Mensen schijven vaak te vaak verhalen wanneer het slecht afloopt, maar de goede verhalen, vertellen ze niet.
En dat maakt je bang, en dat snap ik heeeeel goed.
Maar hou het maar bij de deskundige, die weten er veel meer van;)
 
Mijn vriendin heeft dat ook gehad bij 20 weken, zich helemaal rot geschrokken. Ze werd naar huis gestuurd met de mededeling als het een loslating van de placenta is dan kunnen we niks voor je betekenen.Zij moest ook veel rust nemen en heeft ondertussen een prachtige zoon :)

Mijn schoonmoeder had precies hetzelfde met mijn vriend. Tijdens haar zwangerschap ook meerdere bloedingen gehad. Zij moest het toen ook rustig aan doen en is zelfs wekenlang opgenomen geweest (maar dat is 35 jaar geleden). Mijn vriend is helemaal gezond ter wereld gekomen.

Doordat de placenta onderligt of laag ligt kan er door de druk van de baarmoeder wel eens een haarvaatje scheuren, dit rengt veel bloed met zich mee omdat het met vocht vermengt wordt...

Ik ken gelukkig dus alleen maar goede verhalen. Heel veel succes in je zwangerschap en rustig aan :0
 
Terug
Bovenaan