Bloeding bij 5.5 week

<p>Hi girls, </p><p>Ik bloed opeens alsof ik ongesteld ben geworden. Heb niet perse meer buikpijn dan normaal of krampen ofzo. Het is gewoon een normale bloeding en niet met stolsels ofzo. </p><p>Wat kan ik nu het beste doen?</p><p>Ik maak me nogal zorgen.. </p>

Ik heb net gebeld, maar ze kunnen inderdaad weinig doen nu, moet afwachten. Maar ik krijg nu ook een beetje krampen dus ik ben er bang voor.. 

Ohjee @elssb! Dat is schrikken! Laten we hopen dat het een innestelingsbloeding is of dat er per ongeluk iets geraakt is van binnen waardoor je bloed!
hou je ons op de hoogte?
sterkte en succes!

Dankjewel! Het neemt niet wel iets af als in dat het er niet uit stroomt, maar alleen bij afvegen, dat is denk ik wel een goed teken.
Maar ik vind het alsnog allemaal heel spannend.
Ik heb afgesproken vrijdag terug te bellen, ik hoop dat ik eerder dan 2 januari terecht kan voor de echo, want nu maak ik me wel een beetje zorgen.

Ik had met 6 weken een hele heftige spontane bloeding met stolsels en al ! Verloskundige gebeld en kon toen voor een vroege echo komen. Gelukkig was er niks aan de hand. Het kan van alles zijn zei de verloskundige ze konden ook niet vinden waar de bloeding vandaan kwam.

Ga niet meteen uit van het ergste! Tuurlijk kan het altijd mis zijn, maar in heel veel gevallen hoeft dit niet. Ik heb ook een hele erge bloeding gehad (onderbroek vol) en dacht het te zijn verloren. Meteen dezelfde dag langs kunnen komen voor een echo ivm vakantie de volgende dag en alles zag er goed uit. Daarna nog 2 weken last gehad van lichte bloedingen, voornamelijk met afvegen. Eenmaal terug van de vakantie waren de bloedingen gestopt en kreeg ik weer een echo. Nu inmiddels al 17+5 en vooralsnog ziet het er allemaal goed uit!

Terug
Bovenaan