bloeding bij 5/6 weken.

<p>Op 17 januari bijna onzichtbaar positief getest, de dagen erna heb ik nog wat testen gedaan die donkerder werden, ik denk dat ik de eerste keer iets te vroeg had getest.</p><p>op 29 januari moest ik naar de wc om te plassen, ik zat midden in een afspraak en heb het toen even uitgesteld. daarna kreeg ik een beetje pijn en dacht bij mezelf 'je hebt het te lang opgehouden'. bij het afvegen toen zat er helderrood bloed aan het wc papier, iets wat er slijmerig uitzag ook. Ik heb toen gecontroleerd met een tampon of het inderdaad uit mijn vagina kwam en dat was zo, er zaten ook wat bijna zwarte kleine ' klodders' aan. </p><p>daarna is het gestopt, het bloed zat niet op een inlegkruisje, alleen bij het afvegen en savonds was het bruin.</p><p>ik heb erbij niet echt buikpijn gehad. misschien een zeurderig gevoel. </p><p>sindsdien geen bloeding meer gehad maar zo nu en dan wel wat roze afscheiding bij het afvegen. </p><p>Ik heb toen de volgende dag de vk gebeld en een afspraak gemaakt (die staat voor morgen) </p><p>Ik heb sinds de bloeding steeds testen gedaan om te zien of het lijntje aan het vervagen raakt. </p><p>Ze zijn nog steeds superpositief, na bijna 2 weken. ik voel me ook gewoon zwanger en moet mezelf stoppen om wandelwagens en babykamers online te shoppen.</p><p>Ik ben zo bang dat ze morgen zeggen dat ik niet meer zwanger ben. </p><p>Ik weet dat niemand me hier kan voorspellen of dit een miskraam is en dat ik morgen moet afwachten. Ik ben alleen wel benieuwd of dit voor jullie klinkt als een miskraam, ik heb er nog geen meegemaakt, en of ik nog reden heb om hoop te houden.</p><p>ik zal een foto van de testen toevoegen.</p><p> </p>
 
PTYCY0w
 
het lukt niet echt met de afbeelding geloof ik. Ik zit op mije telefoon en bericht bewerken lukt al niet.
hier is een link naar afbeelding: https://imgur.com/a/Eedb71j
 
Ik heb met 8,5 week vergelijkbare bloeding gehad en idd niks aan de hand! Ondertussen bijna 33wkn zwanger.
zolang de bloeding niet doorzet / buikpijn er niet bij komt kijken is het zeker positief! Maar ik snap je onzekerheid volledig. 
 
Dankjewel voor je reactie. dat geeft me zeker wel goede hoop.  ik merk dat ik nu de echo dichterbij komt ik erg zenuwachtig word. de afgelopen weken voel ik me nog heel zwanger en zit nog in die roes. Dat kan morgen dan in 1 klap over zijn, of natuurlijk wel goed nieuws 
 
Terug
Bovenaan