Bloeding en 11 weken

<p>Beste allemaal, </p><p>Sinds vanmorgen heb ik last van bloedverlies. Alles bij elkaar denk ik nu 3x een euro muntje. Maar ik maak me een beetje zorgen.... </p><p>Wie heeft ervaring met bloedverlies en wat heb je toen gedaan? </p><p> </p><p>Bedankt </p>

Hallo,
Heb er geen ervaring mee.. maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even verloskundige of gynaecoloog bellen.
Succes!! ?

Miesi dank je, dit heb ik idd gedaan. Zij zegt dat ik me nog geen zorgen hoefde te maken.
Maar goed makkelijker gezegd dan gedaan ?

Ik ben op dit moment ruim 7 weken, rond 6enhalve week ook 3 dagen bloedverlies gehad. Een paar druppels bij het plassen. Verder geen klachten! 
Contact gezocht met verloskundige, ook tegen mij werd er gezegd dat dit geen kwaad kon, mocht het erger worden en ook echt kramp krijgen. Moest ik opnieuw contact opnemen.
ik snap je bezorgdheid! Had ik ook, maar nu is het weer gestopt en kan ik weer verder misselijk zijn! ☺️

Nogmaals bellen en zeggen dat je een echo wil. Altijd zo makkelijk gezegd dat je je geen zorgen hoeft te maken. Maar je bent las echt gerustgesteld als je her hartje met eigen ogen hebt zien kloppen. 

Haai Sunshinexxx! Wat leuk je tegen te komen! Hoe gaat het nu met je? Februari uitgerekend toch? Wat zal die maand dubbel voor je zijn. 
En als je mij niet meer "kent" sorry dan haha. Zaten samen in NOD topics, maar heel kort, want je was alweer zwanger haha. Nou...Ik ook inmiddels! 8 weken :) 
Carianne, sorry dat ik jou topic hier overval hihi. Maar via dit forum is het niet mogelijk om andere "persoonlijk' aan te spreken, zoo 1999..
Ik zou als ik jou was toch blijven bellen over je enorme onzekerheid, dat het je bezighoud etc. Ik hoop dat je dan toch even een echo krijgt en gewoon een mooi kloppend hartje ziet :)  Hoe gaat het inmiddels? 

Hier rond 8 wkn bloeding en krampen. Antwoord: kan erbij horen. Om mij gerust te stellen een echo die goed was. Inbrengen van inwendige echo was in vagina pijnlijk. Ze dachten aan wondje. Nadat ze gekeken hadden concludeerde ze onstoken baarmoeder mond. Gestart met anti biotica week later was t over en veel minder krampen. Was toch blij dat ze actie hebben ondernomen. 
Mocht je toch twijfelen of erg ongerust zijn zou ik ze bellen en om echo vragen. 
Grtjs nvn

Citrus !!! Natuurlijk ken ik je nog! Ik lees nog steeds mee en las dat je zwanger bent!!
Van harte gefeliciteerd ! Wilde niet zomaar inbreken in een topic om jou ineens te feliciteren. Ik zit met een aantal van het nod juni topic in een Facebookgroep.  Erg leuk.  Ik herinner me Cactus ook nog is.  Weet jij hoe het met haar gaat?
Ik ben idd in februari uitgeteld. Ik word ingeleid ivm ons verleden. Ben dus al wel aan het aftellen.  En ja het is zeker spannend. 
Hoe voel jij je verder?

Terug
Bovenaan