Bloeding en 4 weken zwanger

Mama’s,
ik ben nu 4 weken zwanger, mijn bloedafname was zeer positief. Sinds vandaag (27/09) heb ik last van bloedingen. Niet perse met het plassen, maar bij het vegen. Soms is het echt heel licht roze, andere keer iets duidelijker ( geen donker bloed ). Ik heb echter geen krampen of menstruatie klachten, eerder een gespannen, opgeblazen gevoel.

Iemand die me een beetje gerust kan stellen?
 
Helaas kan niemand je echt geruststellen. Bloedingen kennen diverse oorzaken. De meesten onschuldig, sommigen wat minder onschuldig. Je kan niets anders doen dan afwachten.
 
ik doe mijn best, maar het geeft je een naar gevoel. Elke keer maar weer opzoeken, wat is dit en wat is dat. In de hoop dat dit gewoon allemaal ‘normaal’ is, maar helaas kan het 50/50 zijn. Ik wordt er gek van. De eerste weken zijn echt afschuwelijk.
 
Het hoeft niets te betekenen, redelijke kans dat een beetje bloed gewoon een beetje bloed is. Met 4 weken heeft het ook nog weinig zin om een echo te doen.
Wat wel kan:
Gezond eten en drinken, geen alcohol, niet roken, geen vrucht-afdrijvende kruiden, of rauw vlees of rauwe kaas eten.
Dat geeft de vrucht een zo groot mogelijke kans.
 
Terug
Bovenaan