bloeding en nog meer na IUI. Herkenbaar?

Hoi meiden,

Gisteren mijn 2e IUI gehad. Het was dit keer behoorlijk pijnlijk....
Na een uur had ik een lichte bloeding( zoals de eerste tekenen van menstruatie). En ik had dus allemaal roze spul in mijn onderbroek (sorry). Nu is het geprepareerde goedje roze, dus ik had echt zoiets van: He? Loopt het er nu zo weer uit?

Ik heb toch de gyn gebeld en volgens hem was het allemaal volkomen normaal. Maar de eerste keer had ik dus geen pijn met het inbrengen, geen bloedverlies en geen roze vlekken in mijn ondergoed.
Wie herkent dit?
Ik heb nu nog wel flinke buikpijn, maar merk wel dat het wat aan het afzwakken is.

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

ik heb het ook 1 keer gehad dat ik iets (roze)slijm verlies had. Tenminste ik denk dat het slijm was en iets rood. Misschien heel iets beschadigt aan de binnenkant. Als er cellen beschadigen lijkt mij dat dit kan gebeuren. Maar ik ben ook geen dokter. Maar het zaad kan er in principe niet zomaar uitlopen, daarvoor is het te diep ingebracht.

Ik hoop dat het je gerust stelt en dat het allemaal goed gaat!

groeetjes Belle

Hoi Belle,

Gezellig dat je er weer bent! Nog bedankt voor je reactie. Ik was al bang dat niemand zoiets meegemaakt had.

Ik denk idd dat er met inbrengen misschien iets geraakt is, het is natuurlijk ook allemaal erg kwetsbaar van binnen. Het was wel overduidelijk bloed, zoiets als lichte menstruatie, maar dan dunner....

Het roze spul leek me toch echt het geprepareerde goedje, dezelfde blitsroze kleur. Ik dacht ook dat het niet terug zou kunnen lopen, maar het blijkt dus wel te kunnen. Nu maar hopen dat het alleen  de preparatievloeistof was, de zaadjes hopelijk niet.

Alles goed met jou?

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

grappig dat het bij jou een blits roze kleur heeft. Bij ons is het geloof ik zeer neutraal van kleur. Tja ziekenhuizen verschillen.

Helaas ben ik al weer ongi geworden na 21 dagen cyclus, dat is zelfs voor mij kort, normaal 25/26 dagen. Had al wel voortekenen maar kon niet geloven dat het van mijn ongi was omdat het zo vroeg was. Gelukkig maar kon ik mij er ook niet druk om maken.

Bij jou alles nog rustig?

Succes nog even!!

groetjes Belle

Terug
Bovenaan