Bloeding en nu?

<p>beste dames.</p><p>ik maak me erg zorgen. </p><p>5dec tm 9 dec voor t laatst ongesteld geweest. Ik test met ovulatie testen . Volgends mij nog geen ovulatie gehad deze maand. Of simpelweg gemist met testen?</p><p>nu heb ik vandaag in een keer een bloeding. En dit kn nu nog niet van mijn ongesteldheid zijn lijkt mij?</p><p>kan dit een innestelingbloeding zijn? </p><p>Of stelt het niks voor en kan het gebeuren ?</p><p>de laatste  tijd ook erg last van gevoelige en pijnlijke borsten.</p><p>wie kan mij helpen!</p><p>P.s omdat ik voor mijn eerste kindje ga ben ik erg onzeker</p>
 
Begrijp dat dit je onzeker maakt, echter zou ik toch proberen af te wachten tot de dag dat je weer ongesteld hoort te worden volgens je cyclus. Wanneer je menstruatie dan uitblijft kun je testen of je zwanger bent. Een innestelingsbloeding varieert bij iedereen qua duur, kleur, ernst etc.  maar het kan ook zo zijn dat je cyclus wat ontregeld is door het stoppen met anticonceptie. Het is daarom erg moeilijk te zeggen. Ik hoop uiteraard op goed nieuws voor je en wens je veel geluk toe :) 
 
Dan moet  je ook rekening houden met het ontpillen en dat je lichaam even de tijd nodig heeft.Enige wat je kan doen is afwachten  en er over een aantal dagen een testje  tegen aan gooien 
 
Terug
Bovenaan