bloeding en pil

Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje voor de ervaren vrouwen. Ik ben sinds twee maanden gestopt met de pil en netjes ongesteld geworden. Ik ben nu 14 dagen na de eerste dag van mijn menstruatie (de vruchtbare tijd dacht ik) en heb nu een bloeding. Is dit nog de onregelmatigheid na het stoppen. Kan je wel ongesteld worden na twee weken. Het duurt nu twee dagen maar is niet echt veel. (het is wel ontstaan na het vrijen..)Verder voel ik me o.k.
Wie weet het of heeft wel eens zoiets meegemaakt.
Ik hoop dat iemand van jullie het weet!
groetjes yvette
 
Hoi Yvette,

Ik denk dat je wat gescheurd heb tijdens het klussen. Vooral omdat het niet veel is misschien heb je een wondje. Maar dat is niet erg gaat zo weer over. Je ei springt 14 dagen voor je volgende menstruatie dus moet je ff rekenen aan de hand van je laatste ongi. Ik heb nu een cylus van 31 dagen dus mijn ei kwam op dag 17.

Misschien is tempen wel wat voor je kun je makkelijk zien wanneer je je eisprong hebt.

Veel succes ermee,

Claudy
 
Toen ik stopte met de pil was ik eerst 2 x om de 21 dagen ongesteld toen 2 x om de 30 dagen en daarna 3 keer rond de 40 dagen. Kan bij jou dus ook goed zijn dat je lichaam nog bezig is het juiste ritme te vinden.
 
Terug
Bovenaan