bloeding gehad

Lieve allemaal,

Van mij ook weer een update. Mail niet veel mee, komt ook omdat ik tijdens de corige 3zwangerschappen veel te verduren heb gehad.
De eerste zwangerschap ben ik met 21weken bevallen omdat onze zoon al overleden was, zo bleek op de 20weken echo.
Durf nu ook nog niet echt te genieten, heb het idee dat het elk moment weer over kan zijn en we weer met lege armen staan.
Zaterdag was ik precies 12weken, werd alleen wakker omdat ik een bloeding had. In paniek mijn man opgebeld die op zijn werk was en snel naar de buurvrouw gegaan.
In alle paniek wist ik zelfs het nr van de hap niet meer.
Moest gelijk naar het ziekenhuis om alles na te kijken. Gelukkig toch heel goed nieuws, met de baby was alles goed. Was zich heerlijk aan het uitstrekken, op de echo verder ook geen afwijkingen te zien.
Heb nu nog wel veel last van mn onderrug en af en toe van mn buik. Had ook een blaasontsteking, hoewel ik helemaal geen klachten had.
Nu een kuurtje gekregen en hopen dat het snel over is.
Maandag heb ik weer een echo, daar ben ik best zenuwachtig over. Ze gaan dan een flow meting doen. De navelstreng nakijken, de doorbloeding controleren. Hopen dat die ook gewoon goed is, dan mag ik naar de verloskundige.
Maandag ben ik 13weken en 2dagen, heb dan wel al mijn 6e echo. Ben ik dan ook heel blij mee, is toch een geruststelling om te zien dat alles goed gaat.
Hoe gaat het verder bij jullie? Hopelijk zijn de meeste kwaaltjes al aan het afnemen.
Groetjes Renate

Hoi Renate, ik ken het probleem! Heb al vanaf week 7 bloedingen (eerst helderrood bloed, nu alleen nog verlies van oud bloed) en ben nu 14 +3. Lijken de klachten in je onderrug op menstruatiepijnen? Bij mij nl. wel en de vk zei dat dit kwam omdat er nog bloed zat wat er nog uit moest (of mss terug opgenomen wordt door je lichaam). Snap dat het voor je heel spannend is, gezien je verleden. Fijn dat je zoveel echo's hebt gekregen. Hier inmiddels ook zes (al een heel fotoboek haha) en is een hele geruststellende gedachte! Hou je gemak en denk aan jezelf! Veel succes maandag!
Groetjes, Ilse

Hoi Ilse,
Jeetje zeg,dat dat zo lang nog kan aanhouden wist ik niet. Had vandaag weer wat bruin bloed, gelijk de vk gebeld en die zei idd net als jij dat het oud bloed is. De pijn in mijn onderrug lijkt ook op menstruatiepijnen. Vandaag nog wel in het zh geweest om naar het hartje te luisteren, gewoon ter geruststelling.
Is elke keer weer spannend de echo's, maar ook heel leuk om te zien dat het goed gaat en goed groeit. Thuis doe ik het rustig aan, het huishouden gaat wel door maar kan het gelukkig rustig aan doen omdat mijn man veel bijspringt. Bij hem zit de schrik er ook goed in.
Maandag even afwachten en hopen op goed nieuws. Laat het dan ook zeker weer even weten. Fijn weekend!
Groetjes Renate

Terug
Bovenaan